Dag sinterklaasje.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Dag sinterklaasje.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Dag sinterklaasje..

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

06 December 2007 | Australië, Sydney

Aaah nu maken jullie mij jaloers! Verjaardagen, lekkere hapjes, binnen onder de dekens tegen de verwarming aan zitten terwijl de regen op het dak klettert, pizza met riks verjaardag, TOP 2000!!, vuurwerk afsteken met mijn piromaanvriendjes, en ja zelfs kerst ga ik missen.. En Sinnieklaas is alweer in Spanje!! (Wel een tof pakje gehad, hij komt echt overal die vent :D)

Steek die maar in jullie zak, want hoe leuk het ook is om kerst mee te maken met 30 graden zon, het hoort gewoon niet. Maar goed, aangezien het toch zo warm is hebben we hier maar besloten kerst op bondi beach te vieren. Maak je ook maar 1 keer mee in je leven..

Wens iedereen een hele fijne feestmaand toe!

Ps mam je hebt helemaal gelijk..

  • 06 December 2007 - 08:38

    Franz:

    nou ik wil best met je ruilen om de kerst in de zon door te brengen ,lijkt mij niet zon straf.hebben gisteren sinterklaas gevierd en roy hat en surprise voor laurie die duurde bijna de hele avond .details als je terug bent want dit uitleggen heeft net zo lang nodig.die sukkel van en sint heeft voor mama en kerstbal gebracht die zij heeelemaaal niet mooi vindt.je gaat zeker en kerst-BBq op strand houden met je vrienden ,lijkt mij ook erg gezellig.moeten natuurlijk nog wel en glas champagne op het nieuwe jaar drinken als je terug bent.
    liefs paps

  • 06 December 2007 - 09:17

    Karlyn:

    Haaai markie!
    Ja sinnie klaas was wel cool en we hebben samen ook nog een cadeau gekregen! maar ik dacht ik maak em alvast open! Je weet vast wel wat er in zit maar ik vertel het nog niet want dan is het nit meer spannend :p Roy zn suprise was idd erg cool.. Met dansende poppen en enge mannen in JOUW bed ;) En Laurie heeft voor mij een suuuppeerrr lief en mooi schilderij gemaakt! Wel een beetje gek idd oud en nieuw zonder die 3 piromaantjes ;) Maar ook wel veilig eigenlijk! Nou schatje geniet van deze tijd! Ik vind het heeeerlijk! Sinas! dag dag dag xxxxxxxxxxxxx

  • 06 December 2007 - 15:43

    Anja:

    Tuurlijk heb ik gelijk
    oude wijze vrouw noem je dat....:-)
    nee hoor grapje
    de dagen zijn bijna niet te houden;
    sint alweer naar Spanje
    Rik bijna volwassen!!!!!
    pap hoort bij de categorie ouderen
    en dan nu het grote besluit: kopen we een kerstboom voor die bal af doen we hem in een schaal (of blijft ie in de verpakking:-)) en wat zou er toch in dat gezamelijke pakje zitten....
    wordt vervolgd......


    dikke knuffel mam

  • 08 December 2007 - 00:00

    Tante Janny:

    hoi mark, nog gefeliciteerd met je vader. was gezellig feestje met een hoog oostenrijk gehalte. lekker apfelstrudel, palatschinken , soesjesturm mit sahne en niet te vergeten de gulash. ome piet was al een paar dagen grieperig maar heeft de toetjes echt niet laten staan. na een uur ging hij weer naar huis want ik vr...t me helemaal klem zei ie. ik had stiekem gehoopt dat je misschien als verrassing toch naar huis gekomen was maar helaas je was er niet. maar het schiet nu wel hard op. geniet nog van de laatste weken en tot ziens in januari. veel liefs van ons uit rijnsburg.

  • 09 December 2007 - 15:17

    Laurie:

    haai dudie
    ik heb de leukste surprise ooit gehad van roy XD kijk ik kreeg een nogal zware doos op me schoot met een baksteen erin en op de baksteen zat een gedicht en da gedicht verwees me naar de pannen.. ( dit gaat waarschijnlijk een aardig lang verhaal worden dus berijd je voor) nou ik naar de pannen toe denkend da daar me kadeautje inzit maar nee in een pan zaten 3 gedichtjes 1 was een raport een ander een normaal gedicht en het andere gedicht moest ik ontcijferen dus de A=1 de B=2 de C=3 enz. daar doe je dus zo'n half uur over XD maarja uiteindelijk stond er ( de 3 gedichten samengevat) over dat ik zo'n goed rapport had alleen me nederlands had ik een 1 voor.. ofzo en dus kon moest ik de cijfers gaan ontcoden. en er stond in da ik altijd dans enzo en ook da ik naar karlyns kamer moest gaan en het licht uit moest laten.. jaja nouja ik naar karlyn kamer gevolgd door roy,karlyn, mamie en papie hing daar een soort vrouw in een jurk die ik moest voorstellen.. toen begon ut inneens te bewegen dus ik schrok me kapot had roy een visdraadje over de balken heen gedaan en achter de wasmachine vastgeknoopt en als ie er dan aan trok ging ut bewegen.. nouja in die vrouw zat zus ook nog een gedicht.. over dat guido ( mijn lief) me een mailtje had gestuurd.. en toen ging ik zo naar de pc kijken wa erin stond stond er dat ie boven in jou bed lag te wachten.. nog een heel verhaal maar ik vat ut samen anders duurt ut nog langer maar ik dus naar jou kamer gaat roy zo roepen guido! slaap je? hihi ik dacht zo van whatt! maar ik dus kijken in jou kamer maar ut was heel donker en ut licht mocht nie aan.. duss zag ik een arm met een hand boven de deken.. en ut zag er best echt uit in het donker.. maar toen moest ik dus de deken naar beneden doen en ik durfde maar nie hihi maar uiteindelijk deed ik de deken naar beneden en toen was ut een poster maar ik schrok heel erg dus ik ging zo gillen XD maar daar lag dan ut cadeautje :) een groene galajurk is heeeel hip nou kusjee doehoeii luf joe

  • 12 December 2007 - 08:57

    Oma:

    HOY MARKIKHEB JE BERICHTJEGELEZENHETKLONK ERG GEZELLIGmaargelukkig heb jij dezon erbij lijkt me ook erg aangenaammaar je kunt nu eenmaal niet alleshebben deverrjaardag van je vader wassupergezelligals vanoudsmmaardathoefikjouniette vertellenhet word hier ook watkouderengelukkigishetdanookdroogwatdanookweltijdworddejongens hebbenhetergdrukenverder gaat allesgewoonenkijkenwetochwelnaarjethuiskomstiutMarkikweet niks nieuwsmeertevertellenengenietnogeenpoosjevandezon.eenkus vanmijenveelgenieten.doeiiiiimark.

  • 14 December 2007 - 15:48

    Oderrr:

    1 vd woorden die ik me nog kan herinneren van mijn Oosterijkse vakanties..

    Paps van Mark, bij deze nog 'n verlate felicitatie uit Thailand!
    Zo te horen was het 'n geslaagd Oosterijks getint feestje, mooi zo!
    Toch jammer dat Mark niet ineens uit die taart sprong ;)

    Ja menneke.. (lang geleden dat ik je zo noemde, maar kheb via de mail met Wen es efkes fijne herinneringen boven gehaald,vandaar)..ook jou reis komt bijna tot een eind. Maar zoals je zelf zegt genieten!!

    Ik heb zelf nog 'n klein weekje te gaan en dan zit het er echt op, heel raar, maar ook wel weer fijn. Ben er klaar voor!

    En kweet zeker jij ook als je eenmaal je laatste week ingaat, met het vooruitzicht op heel veel leuke dingen thuis..(incl 'n bezoekje van mij ;))

    Kijk er al naar uit om weer lekker te kleppen aan de telefoon, je stem weer te horen en al die wilde verhalen..

    Pas goed op jezelf..je bent 'n rund als je met vuurwerk stunt ;)

    Kuss

  • 17 December 2007 - 11:52

    Wen:

    Sharky... Nog naar je zin in sydney? Oud jaar zal denk ik wel spectaculair worden daar.. Nog steeds hard aan het werk? En ben je nog van plan om toch nog een tripje te doen? Hier in NL gaat het inmiddels, ondanks het geldgebrek (daar kunnen we inmiddels mee om gaan toch!??) helemaal goed. Per 1 januari kan ik aan de slag bij content als intercedente, On is druk aan het bij klussen bij verschillende bedrijven. Ennnn met een beetje geluk hebben we over 2 weken een huisje! Dus dan kunnen we met zn viertjes daar gewoon vrolijk afspreken. Verwacht geen mooie meubels, want ja we blijven tenslotte nog steeds backpackers haha..

    Nou geniet van de lekkere warme kerst en boxing day.

    Kus Wendy

  • 29 December 2007 - 11:24

    Maaike:

    Hé Wintertje,

    Nog ffies en dan weer retour naar Rijnsburg!! Ben onwijs benieuwd naar je verhalen en foto's!
    Ik hoop dat je een mooie jaarwisseling krijgt daar en tot gauw!!

    Dikke kuzz
    Maaike

  • 30 December 2007 - 16:33

    Tante Janny:

    zo mark, op de valreep nog een goed uiteinde toegewenst en een goed 2008. voor daar nog een paar weken, ben je al aan t aftellen? vorig jaar om deze tijd zijn we nog schoenen wezen kopen. dan lijkt een jaar heel lang maar nu het bijna voorbij is, is het toch wel snel gegaan. leuk je weer te zien. net op tijd om de bruiloft van karly en marissa mee te maken op 2 februari. nog een paar gezellige weken voor daar en see you here in 2008. liefs tante janny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 40297

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: