Sunny Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Sunny Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Sunny Sydney

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

03 December 2007 | Australië, Sydney

First of all: Van harte gefeliciteerd aan mijn lieve pap die vandaag de 50 heeft bereikt en ik wil iedereen even oproepen om heel lief voor hem te zijn want ook al lijkt ie natuurlijk hoogstens 40 tis toch wel een behoorlijk mijlpaal!

Ik ben gestopt bij wicked travel door het bekende fenomeen constant boredness.. maar werk wel fulltime achter dat bar nu dus heb het nog steeds erg druk. Als ik niet werk lig ik te bakken op strand, drink ik corona's met lime onder het genot van lounch muziek of een fijn dvdtje.. Mijn collega's en vrienden komen o.a. uit Brazilie, Rusland, Bangladesh, Australie, Canada, Nieuw Zeeland, Zuid Afrika en Amerika dus het internationale vriendjes gehalte is erg hoog, en vind het heel tof om zoveel mensen uit verschillende culturen te ontmoeten. Dat heb ik nooit eerder op deze manier meegemaakt in Australie.

Het einde is in zicht nog 1,5 maand en dan kom ik alweer in Rijnsburg aan, alhoewel het echt aftellen is gaat de tijd enorm snel! Toch heb ik wel zin om weer naar Nederland te gaan en iedereen weer te zien.. Maar voor nu ga ik nog even genieten van de heerlijke zon/zee/strand en feest mentaliteit hier in Kings Cross!

Liefs mij

  • 03 December 2007 - 11:27

    Doortje:

    Gefeliciteerd he, pappie van mark! en mark jij natuurlijk ook gefeliciteerd!(K)
    Ik word echt super jaloers op je als ik hoor dat je lekker ligt te bakken op het strand, aangezien het hier dus regent en stormt:S GRRRR...

    Over 1,5 maand weer naar het koude kikkerlandje.. zal wel een grote schok voor je worden. Maar je zal het vast wel warm krijgen van al die mensen die je graag weer terug zien.

    Nou geniet ervan en nog veel plezier he!

    Liefs, Door

  • 03 December 2007 - 11:33

    Tobias :

    Moaah Sjef!

    Hoe zit je daar met oud / nieuw, dat moet echt gaaf zijn in sydney!! Ik zelf ga weer naar In Casa dit jaar.. Gaaf weer :)

    Maar gaat eigenlijk allemaal wel snel, toch al weer bijna een jaar voorbij... Maargoed! Geniet ervan en spreek je !

    Laterr

  • 03 December 2007 - 11:55

    Michiel:

    Hee ex-studiegenoot.
    Dit schooljaar al de hele tijd aan het stagelopen. Jij doet het dan toch een stuk beter!
    Geniet nog van de laatste 1,5 maand!
    Gefeliciteerd met je vader (ookal ken ik hem niet :) )

  • 03 December 2007 - 11:57

    Flip:

    Wat Michiel zei.

  • 03 December 2007 - 16:48

    Anja:

    wrijf die temperatuur en het strand er maar lekker in lief ook al gun ik het je van harte.
    Bij ons is het 'gluehweinweer'.Wel lekker 'binnen bij de kaarsjes weer';surprise maak weer';'kerstversiering weer'; bijna top 2000 (je hebt toch wel gestemd ? :-))en oliebollen weer'
    ieder nadeel heeft zijn voordeel. Tischhart Sepp was er gisteren en die praat alleen maar over sneeuw en skieen, ook lekker.... in oostenrijk.
    Pap heeft veel telefonische aandacht vandaag aus der Heimat. leuk voor hem.ze zijn hem na 25 jaar niet vergeten.

    tel jij nog maar even verder met je dagen , ga niet te snel. Today is the day
    oja ik had nog een aantal oostenrijkse spreuken op de muur oa; Gestern dis ist schon weit fort, und fúr morgen ist s noch viel zfrúh.
    Denk daar maar over na
    dikke knuffel mam

  • 03 December 2007 - 21:18

    Henrique:

    Nu al weer bijna terug???? Het lijkt alsof je net weg bent! Geniet nog van die laatste anderhalve maand, van je vrijheid, de Australische zon en de vele leuke, gekke en toffe mensen die je nog gaat ontmoeten.
    Maar Europa is ook erg gezellig hoor! Wintersporten, binnen open haard en kaarsen aan, wie weet wel schaatsen.......Ongekende mogelijkheden!
    Veel plezier nog!

  • 04 December 2007 - 08:22

    Franz:

    allereerst bedankt voor alle felicitaties.geniet nog van de zon en gaa niet al te hard met je dagen.bij ons is het iets minder wat het weer betreft.mijn verjaardagsfeestje was erg leuk.mama en je zusjes hebben het best geregeld. .In oostenrijk ligt al en vracht sneeuw.sepp heeft mij het skiien weer erg smakelijk aangeprezen.misschien moet je wel en tijdje naar oostenrijk als ski leraar of begleider met en organisatie.Likt mij erg gezellig.geniet zo lang het kan

    groetjes paps

  • 05 December 2007 - 09:09

    Rik:

    Eindelijk weer eens en teken van leven.. pff daar hebben we lang op moeten wachten haha.. Goed om te horen dat je het zo leuk hebt! Ik kijk wel uit naar je verhalen.. dit word denk mijn eerste verjaardag dat ik pizza in mijn eentje moet eten, maar ik zal aan je denken haha

    Tot snel en geniet
    Rik

  • 09 December 2007 - 15:05

    Laurie:

    haaii lief
    nog maar een maandje ongeveer en geniet er nog maar heeeell erg van! straks is hier alles weer normaal dus echt doen! je hebt heel erg geluk dat je dit mee mag/mocht maken! schatje lief nog veel plezier en tot snel kusje je zusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 40304

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: