Sunny Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Sunny Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

31 December 2007 | Australië, Sydney

Even een snel berichtje in m'n pauze.. Iedereen een heel gelukkig nieuw jaar gewenst hoop dat iedereen al z'n vingers nog heeft als ik thuis kom..

Doei!!

• 31 December 2007 - 12:43

Adrie & Margriet:

Ook een Gelukkig Nieuwjaar Mark en geniet van het vuurwerk op Harbor Bridge als je kan!

• 31 December 2007 - 13:06

Gelukkig nieuwjaar!!!!

Kus

• 31 December 2007 - 19:39

Carin:

Voor als het smsje niet is ontvangen of wat dan ook, jij ook gelukkig nieuwjaar!!
    (ik zag het net op het nieuws en het zag er echt super gaaf uit!!)
    xxx

• 31 December 2007 - 19:44

Judith:

Hoi mark jongen ik zit nu bij jullie thuis achter de computer te kijken op je site! ik wens je een heel gelukkig nieuwjaar!!!
    groetjes Judith

• 01 Januari 2008 - 00:36

Jelle:

hy die mark, was het vuurwerk gaaf? Ik hoop het wel, hier was het prima en is het nog steeds, wie weet is je nieuwjaarsduik wat warmer dan in nederland.
    jelle

• 01 Januari 2008 - 12:35

Tobias:

Bij deze allemaal een gelukkig nieuw jaar gewenst!

Moet mooi geweest zijn daar in Sydney !

• 01 Januari 2008 - 14:09

xxx

• 02 Januari 2008 - 16:01

Ode:

Lief, happy new Year!

Super fijn je weer gesproken te hebben. We keep intouch..deze keer vanuit 't SUPER koude Holland voor mij ;)

Kussie Ode

• 02 Januari 2008 - 19:21

Maaike:

Hé lekker ding,
    Onwijs gelukkig nieuwjaar en tot gauw!!!

Kuzz

• 03 Januari 2008 - 08:43

Wendy:

Jij ook een gelukkig nieuwjaar!Kussie Wendy

• 05 Januari 2008 - 11:40

Anja:

Hey lief,
    wat een beste wensen allemaal, niets meer aan toe te voegen. De oliebollen zijn inmiddels op noch sneller dan andere jaren. Begrijp ook niet hoe het kan (ik heb mezelf waarschijnlijk overtroffen ;-) en ik was in goed gezelschap.)
    Nu dan de grote opdracht aan ons allen weer in balans te komen :-) goede voornemens, gewicht, stemming,enzo.
    Hoe is het met jou balans? ben je hem al aan het opmaken nu het einde van deze reis in zicht is? (heb trouwens ook al wat nieuws gespot voor je)Zie er naar uit binnenkort hierover met je te bomen. Nog 16 dagen .......
    dikke kus mam

• 07 Januari 2008 - 15:01

Ode:

Dag fijn menneke van me,
    Heb je de feestjes 'n beetje overleefd? Hoest met je? Tzak wel een dolle bende zijn samen met Richard ;)
    Hoe was je laatste dagje werk?
    Khoor het hopelijk snel!

Smakkert!

• 08 Januari 2008 - 21:21

Henrique:

Een heel gelukkig Nieuwjaar Mark! En een goede reis terug. Sterkte met wennen straks..... Het wordt vast heel leuk om je familie en vrienden weer te zien. Ze zijn al aan het aftellen!!

• 10 Januari 2008 - 18:19

Rik:

Baby (iedereen heeft koosnaampjes so do i)

Ik kijk uit naar je thuiskomst!!!

• 12 Januari 2008 - 09:19

Oma:

hoi mark ieder een heeft zijn of haar vingers nog dus dat is mooi.het is zaterdagmorgen10uur als ik naar jou nog even eenberichtje stuur het zit er bijna opMark,dan ben je weer hierin de regen en de wind maar ook daar wenje weer aan kijk je er naar uit?ja toch zeker wat is het jaar snel gegaan he,zomaar weer een jaar voor bij,nu moet je daar weer afscheid nemen best wel vervelend maar probeer ook daar maar weer de zonnige kant van te zien je krijgt er wel wwweer wat voor terug verder weinig nieuws uit Rijnsburg sterkte met alles wat nog op je pad komt dag lievelieveMark hou je haaks deze laatste week een kus OMA.