Nog even... - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Mark Winter - WaarBenJij.nu Nog even... - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Nog even...

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

28 December 2006 | Nederland, Rijnsburg

Nog maar een klein maandje en het is zover, mijn reis naar Australie :D. Het begint zo langzamerhand behoorlijk te kriebelen van de spanning. Gelukkig gaat dat vooral gepaard met veel nieuwsgierigheid en heel veel zin om te gaan!

Om jullie allemaal ook een beetje te laten meegenieten van mijn reis in Australie laat ik op deze weblog weten hoe het eraan toe gaat aan de onderkant van onze wereld.
Voel je vrij om een berichtje of reactie achter te laten, dat stel ik namelijk zeer op prijs.

Groetjes Mark

  • 30 December 2006 - 10:18

    Tobias Gesink:

    He Man,
    Ja het is nu even aftellen he :) Wel super vet hoor! Binnenkort nog maar ff goede party houden en dan pas over een half jaar weer..

    Maar goed morgen Oud & Nieuw Party!! Laterss,,

    Tobias

  • 31 December 2006 - 17:18

    Milou:

    heej vakantieganger! Eerst blanes, oostenrijk en nu weer australie, het houdt niet op he! wel supervet natuurlijk! :) Veel plezier vnaaf met oud&nieuw! dan zien we je misschien de 13e nog...
    xxx

  • 01 Januari 2007 - 15:42

    Karlyn :

    haai markje,

    leuk zo'n site :) tword nu allemaal wel heel echt he.. vooral blijven schrijven hier das cool!!! xxx

  • 03 Januari 2007 - 09:17

    Franz:

    ik wens je en hele mooie tijd toe in australie,en hoop dat je heel veel leuke ervaringen mag hebben liefs paps

  • 17 Januari 2007 - 20:14

    Mandy De Mooy:

    Hee mark, Wel leuk zo'n site hoor! Kenne we effe berichtjes sturen haha
    Hé heel veel plezier daar, en kijk wel goed uit hoor! haha
    Xxxx Mandy

  • 18 Januari 2007 - 15:06

    Michiel:

    Hee Mark!
    Nog maar heel ff en je bent split. Ik wilde je veel plezier wensen en een goede reis. Ik zal je site in de gaten houden.


  • 22 Januari 2007 - 07:56

    Laurie:

    haaj broeder :P
    hip zo'n site hoor :)
    tot over een jaar ofzo...
    xxx je zusje laurie

  • 23 Januari 2007 - 14:33

    Mark:

    Hallo allemaal!!
    ff een snel berichtje het gaat erg goed hier leuke groep maar wel erg weinig slaap :D vandaag in hong kong geweest vooral veel relaxen maar ook wat van de stad gezien... echt een megastad!! HUGE! maar goed nog 1 minuutje dus ik peert em naar ozzi!

    xx mark

  • 23 Januari 2007 - 14:40

    Mark:

    Hallo allemaal!!
    ff een snel berichtje het gaat erg goed hier leuke groep maar wel erg weinig slaap :D vandaag in hong kong geweest vooral veel relaxen maar ook wat van de stad gezien... echt een megastad!! HUGE! maar goed nog 1 minuutje dus ik peert em naar ozzi!

    xx mark

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijnsburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 40340

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: