ADIOS!!! - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Mark Winter - WaarBenJij.nu ADIOS!!! - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Mark Winter - WaarBenJij.nu

ADIOS!!!

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

21 Januari 2007 | Nederland, Rijnsburg

Op deze laatste dag voor vertrek wil ik iedereen even bedanken voor de gezelligheid gister. Stiekem heb ik al af en toe me oog in het boekje laten vallen en er staan echt hele mooie dingen in. Ben blij dat ik dat gedaan heb want dat bespaart me weer tranen in het vliegtuig :).

Zoals jullie zien heb ik nog enkele foto's geplaatst. Niet teveel want er komen natuurlijk nog heeel veel mooie foto's uit australie op deze site :D. OOw en eef 'onze' foto is helaas jammerlijk mislukt dus dat moeten we volgend jaar nog ff beter doen :P.

Ten slotte wil ik nog even iedereen bedanken die het feestje hebben 'georganiseerd' vooral ook door mensen uit te nodigen waarvan ik niet wist dat ze zouden komen. De verrassing was uiteindelijk toch nog groot (echt hoor ruub ;) ) Nou met dit berichtje zeg ik voorlopig Nederland gedag en jullie horen wel weer van me als ik in Australie ben.

Groetjes en kusjes,
Mark

  • 21 Januari 2007 - 12:48

    Karlyn :

    heej markie... die foto's zijn cool geworden(H) maar las net dat je maar 10 foto's der op mag zetten ofzo?? das wel errug weining... echt heeeel erg balen dat ik je niet uit kan zwaaien:( maar gelukkig kan ik je nog een dag zien:P xxxx karlyn

  • 22 Januari 2007 - 07:59

    Laurie :

    nou mark nu is ut echt zo ver ... over een paar uur zit je al in ut vliegtuig.
    wel beetje eng he :P
    maarja, ik hoop dat je het heeeeeeell erg naar je zin gaat krijgen. enneh ik ga je heeeel erg missen
    xxx laus

  • 22 Januari 2007 - 12:49

    Rowena:

    Hey!

    Ik ben echt zo dom...haha..ik kon zaterdag helaas niet komen, maar toen had ik me dus bedacht sms hem even om gedag te zeggen en wat denk je...jaah ik ben vergeten! nou in ieder geval heel veel plezier daar!
    dikke kus roween

  • 23 Januari 2007 - 08:06

    Paps:

    was wel even heel erg heftig om je uittezwaaien.ik hoop dat je goed aangekomen bent en dat je al vel lol met elkaar hebt. liefs pap

  • 23 Januari 2007 - 11:07

    Tobias :

    Mooaah inmiddels in Hong Kong geloof ik :). Maar was gezellg uit eten (en ook lekker)! Maar goeie reis naar Australie verder! En ik spreek je als je daar bent aangekomen wel! Laterrr Tobias

  • 23 Januari 2007 - 15:02

    Ils:

    hey poepie, ik zit me te bedenken of je al in australie bent. maarja als dat niet zo is nog een goeie reis en ik hoop dat je al leuke mensen hebt ontmoet!

    xxx ils

  • 23 Januari 2007 - 15:08

    Ils:

    ik las nu net je berichtje vanuit Honk Kong, je bent dus nog niet in australie ;)

    xxx

  • 23 Januari 2007 - 19:14

    Rik:

    Heey tijger, alles wel jonge? ik vond het afscheids feeste echt leuk.. doe voorzichtig en we denken aan je!!! dikke kus

  • 23 Januari 2007 - 19:22

    Mams:

    Ha goser, zonder om te kijken hé, weg door de gate. Ik zal dat nooit meer vergeten, voelde me ook onwijs trots dat je dat op die manier gedaan heb. Goed om al wat van je te horen, nog geen 19 en dan al wel in zo;n HUGE stad lopen, daar moet ik nog maar zien te komen, Je zal nu wel ongeveer boven Indonesie hangen, ik volg de reis op de kaart en ben nu aan het bekijken op welke zuiderbreedtegraad je eigenlijk zit. Ik ga in de keuken een klok op hangen met de Sydney tijd, dat scheelt een hoop reken/nadenkwerk. Hoop dat je nu in het vliegtuig wat slaap in kan halen (zal niet mee vallen) zo niet; je kan wel wat hebben. Oja ik heb de site nog even bekeken van de zoon van mijn collega, leuke site, leuke verhalen. Als je wil heb ik ook wel zijn nummer in Australie? De site is in ieder geval timsachse.waar ben jij.nu. Misschien doe je er wel leuke ideeen op. Genoeg voor nu, kus mam

  • 23 Januari 2007 - 19:41

    Kar:

    mark wat cool hong kong :O maar logisch ook dat je het daar schrijft;) dan kan ik het ook zo lekker vinden he ghehe... maaar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier... ik ben benieuwd naar je volgende bericht:)

  • 24 Januari 2007 - 14:07

    Ruben:

    moge dude het voelt egt raar nou dat je ineens aan de andere kant van de wereld zit.. inmiddels in australie denk ik :O maar t zal wel mooi zijn daar allemaal, als je wat bijzonders ziet of meemaakt maakt er een foto van zodat wij allemaal jaloers kunnen zijn :P. heb me theorie trouwes niet gehaald net 8 fout maarja die komt vanzelf.. zie wel weer wanneer er iets nieuws staat hier.
    mzzls ruub

  • 24 Januari 2007 - 20:47

    Janine:

    Heeeyyy markk!!, ik wens je veel plezier in australie en ik hoop dat het een hele mooie ervaring voor je mag zyn ,, groetjes janinee x

  • 25 Januari 2007 - 07:35

    Laurie :

    haaj markie...
    ik ut een beetje leuk daar ? denk ut wel hoor? ik heb een project op school en moet nu allemaal dingen over je raad het nooit AURTALIE opzoeken. wel hip he :p maar de klok van mama hangt er nog niet hoor :P ze vindt het rekenen waarschijnlijk niet zo heel erg :P maarja ik moet naar school dikke laus hou van je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijnsburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 40346

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: