:) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

:)

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

23 September 2007 | Australië, Sydney

Hey allemaal,
bedankt voor het medeleven, het gaat goed ondanks dat de bus niet gevonden is door de politie en waarschijnlijk zit dat er ook niet meer in.. ik heb me eroverheen gezet, en probeer vooral de goede tijden die ik ermee heb gehad te herinneren :)Die tijd is onbetaalbaar en dat is toch hetgene waar ik nog vaak aan zal denken bij de gedachte aan ons busje.

Werk vinden gaat moeizaam volgende week kan ik bij een reisbureau aan de slag, maar dat verdient niet heel best en is bovendien erg saai.. tis in ieder geval wat en omdat ik deze week nog niet kan beginnen heb ik ook weer meer tijd om nog maar is de stad in te gaan om te job-hunten. Verder zijn mijn bezigheden vooral leuke dingen doen, op een goede dag naar het strand en anders een filmpje kijken of een wandelingetje maken naar Darling Harbour, het Opera House en de Harbour Bridge.. die me toch elke keer weer fascineren en natuurlijk ervoor zorgen dat het hostel er continue spik en span uitziet. Omdat er ook altijd wel leuke mensen om me heen zijn verveel ik me dus eigenlijk nooit!

Nog meer goed nieuws is dat Odette volgende week terugkeert van Nieuw Zeeland en heb erg veel zin om haar weer te zien.. En nu ga ik maar is beginnnen aan m'n kangeroe steakje :D..

Groetjes liefs mij

  • 23 September 2007 - 17:34

    Paps:

    gelukkig zie je het allemaal weer zitten.beetje jammer dat het met werk ook niet echt meezit.maar ja je hebt en plek om te slapen en voor de rest is het erg gezellig zoals je zegt en dat is het belangrijkste.leuk dat je rijs -maatje weer terugkomt.dan kunnen jullie weer samen plannen maken.nu nog smakelijk eten en liefe groeten vanaf mijn werk.
    liefs paps

  • 24 September 2007 - 08:49

    Onno:

    Kangeroe steak...

    mmmmmmm

  • 24 September 2007 - 08:50

    Rik:

    Always look on the bride side of life

  • 24 September 2007 - 18:47

    Anja:

    Super instelling
    allways think possitiv
    kus mam

  • 24 September 2007 - 18:48

    Anja:

    volgens mij moet positive met 1 s ??????????

  • 24 September 2007 - 19:29

    Oma :

    gelukkig mark klink je weer een beetje opgeruimder jammer van je busje maar positief blijven denken dankom je daar ook weeroverheen fijn dat je maatje weerterug komt.heb je weer iemand om gezellig mee te kletsen nou mark sterktebij het vinden naar werk .kus van oma doeiiiiiii.

  • 24 September 2007 - 20:40

    Maaike:

    Hé Markus Bibber,
    Goed zo man, positief blijven denken!!!

    Leuk dat Odette volgend week weer terugkomt, hoop dat je samen met haar weer een leuke tijd zult hebben!

    Vandaag is hier de herfst aardig begonnen, met vooral veel wind!!
    Geniet jij nog maar van het mooie weer...

    Tot snel en een dikke kuzz van mij!

  • 27 September 2007 - 12:26

    Karlyn:

    haai markie hoe is het?? al werk?? ik heb strakjes een sollicitatie gesprek spanneennndddd! doeiii xxxx

  • 30 September 2007 - 05:58

    Ode Is Back:

    En nu zijn er 2 desperate op zoek naar werk ;)

    Fijn dat ik er weer ben.

    KUss

  • 01 Oktober 2007 - 16:49

    Paps:

    Ode,ik ben blij dat je er weer bent
    veel gezelliger zooo ik hoop dat jullie leuk werk kunnen vinden. mark is het niet gelukt met het italiaanse restaurant.dat leek me wel leuk.
    success paps

  • 04 Oktober 2007 - 15:03

    Laurie:

    haii poepie.. kut van je bus nog zeg!! stomme kutaape!! maar hoe is ut voor de rest?? met mij gaat ut super goed! op school ook ik heb net een cijfer van frans trug.. een 11.3 XD hihi ja ik had de extra opdracht gemaakt en dan haal je iets hoger dan een 10 XD heb ik voor me volgende so iniedergeval een 1.3 :) ow.. ik had ook een 9.3 voor me eco duzz.. op school gaat ut helemaal perfect maar dudie ik ga duits leren voor morgen.. heel goed leren anders is papie teleurgesteld in me Xd nee vast nie hihi doeeiiii lief lufjoee (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 40311

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: