.... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu .... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

....

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

20 September 2007 | Australië, Sydney

Even een snel verdrietig berichtje...
Eergister, na een telefoontje van een heuse koper van onze bus, kwam ik op de parkeerplaats waar onze bus niet meer stond.. Weggesleept was het eerste wat ik dacht, maar toen ik bij de politie erachter kwam dat er niet wordt weggesleept in dat gebied was er nog maar 1 conclusie: GEJAT!!!

Stelletje eikels, beetje jatten van degene die zelf ook niet zoveel geld hebben nouja.. dat wilde ik even kwijt verder gaat het best goed hier, plaats snel een nieuw berichtje als m'n stemming beter is...

Groetjes

  • 20 September 2007 - 04:39

    Karlyn:

    man kut zeg:( wat een eikels succes der mee xxx

  • 20 September 2007 - 05:00

    Anja:

    lullig zeg, na al die weken moeite om m te verkopen. Doet politie er nog iets aan en heb je nog iets aan je verzekering? Bel je gauw, hou je taai.
    dikke knuffel mam

  • 20 September 2007 - 06:47

    Tobias:

    Fucking helll! Dat is dus echt naar de klote! Heel veel succes ermee! En spreek je snel! Laterr

  • 20 September 2007 - 08:13

    Flip:

    Kutzooooooooi, ik leef met je mee!

    Mzzl

  • 20 September 2007 - 09:01

    Jelle:

    jo mark sterkte ermee, ik hoop dat alles weer goed komt.
    later jelle

  • 20 September 2007 - 09:17

    Rik:

    Jongens jongens, das wel heel klote.. man man als ik hier en sponsoractie moet opzetten moet je het maar zeggen hoor.. ik ga wel collecteren voor je.. pfff, suc6 man en we denken aan je!!
    gr, rik

  • 20 September 2007 - 09:20

    Rik&tante Wil:

    Tante wil zegt: Je moet hem opgeven als vermist en van je naam af laten schrijven mogt de dader e.v.t schade rijden! Suc6

  • 20 September 2007 - 18:33

    Oma :

    balen Mark dat je bus nu gestolen is krijg je toch mooi de hik van kun je de politie ernog achter aan sturen of doen er ook weinig aa net als hier plukken van een kale kikker.doet toch wel een beetje pijn maarja misschien nog welenkeer voorbij schuiven en kan er als nog achter aan gaan hou je taai mark en succes.daaaaag,mark

  • 22 September 2007 - 01:45

    Wendy&Onno:

    Wat onzetend klote!!! Na al die moeite in de carmarket! Wij leven met jullie mee. binnenkort bellen?

  • 22 September 2007 - 21:45

    Tante Janny:

    Jammer Mark van Nemo maar meer nog van het geld dat je nu misloopt.Als tie zo opvallend is kom je hem misschien vandaag of morgen weer tegen.Is het weer daar nog steeds goed? Morgen, zondag dus, is het hier officieel herfst maar nu is het dit weekend wel mooi weer. Ik hoop snel weer iets te horen van je maar dan wel en vrolijk berichtje.Groeten van ome Piet en een kus van mij. tante Janny.

  • 22 September 2007 - 22:20

    Henrique:

    Oh Mark, wat erg voor je! Na al die weken eindelijk een koper en dan gewoon WEG! Sterkte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 40311

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: