Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

25 Januari 2007 | Australië, Sydney

Zoooow!! eindelijk in Australie.. Zodra ik het raampje van mijn vliegtuig uitkijk krijg ik al een warm gevoel in mijn buik. In 1 keer is mijn moeheid en brakke gevoel van het vliegen verdwenen. Wat een vet land vind ik het nu al! De mensen zijn echt te relaxt hier, als je bij in een winkel wat biertjes gaat halen weet je een half uur later hoe het met de cassiere gaat wat ze gaat doen vanavond en morgen (Australia day) en dat ze vroeger gescate heeft.
Even snel winkelen is er dus niet bij. Jullie moeten er waarschijnlijk niet aan denken op dit tijdstip maar ik begin over een uurtje aan een heerlijke bbq :D.

Zusjes! ik was nog vergeten te mailen dat ik hier dik aan het showen ben met jullie armband. Kreeg al een complimentje van een Ozzi dude dat ik op een gozer uit Bondi Beach leek haha.

Verder heb ik vandaag flink de powerball beoefend het maakt inmiddels het geluid van een formule 1 wagen met een schore keel. Misschien was het dan ook niet zo handig om em op mijn tepel te laten landen op volle snelheid.. Dus tip voor Roy, Toob en Ruub misschien ook inmiddels wel... NIET DOEN!

Op deze zogenaamde regeldag heb ik een foto gemaakt van een enorm cool beestje genaamd simbad. Heb ook geprobeerd foto's te uploaden maar mijn tijd was om en het is toen niet opgeslagen. Ook heb ik nu niet mijn adres en mobiele nr bij de hand dus die komen morgen op de site te staan probably.

Pfff dit berichtje is wel lang genoeg weer wordt er zowaar moe van (dikke jetlag achter de rug)

  • 25 Januari 2007 - 06:51

    Paps:

    het is hier 7 ,45 uur in de ochtend en ik kon niet langer wachten om de kijken of je al en berichtje achter had gelaten.cool dat je het zo leuk vindt.ik hoop dat het meevalt met je tepel,anders moet je maar en mooie neurse opzoeken die je verzorgd.eet smakelijk met je BBQ details graag wat je allemaal gegeten heb.groetjes paps

  • 25 Januari 2007 - 07:34

    Mam:

    Goed om wat van je te horen liefje,ik was gisteren al begonnen met reageren maar werd ondertussen zo in beslag genomen door mijn eigen gesurf op het internet op zoek naar info over australie, dat ik het niet heb afgemaakt. Ik heb idd ook iets gelezen over Austrlie day, veel activiteiten in de stad en toch nog vuurwerk. genieten dus!Krijg bij al het lezen over de onbegrensde mogelijkheden en alle mooie natuur wel erg veel zin om ook zelf een kijkje te komen nemen. Misschien toch een optie voor de zomer vakantie? In de zomer lijkt me het gebied vanaf Brisbane naar het noorden wel iets, dan ga je naar de tropen, daar is ook Fraser Island (daar hebben we fotos van gezien tijdens de info middag weet je nog)Leuk om te horen dat het contact leggen zo makkelijk gaat en het zal je enige BBQ wel niet zijn, ik begreep uit het boekje dat ze er gek op zijn in Sydney.Ga er maar lekker van genieten, sterkte met je jetlag en we horen weer van je. dikke kus

  • 25 Januari 2007 - 07:41

    Laurie :

    mark dat heb jij weer ... wie legt z'n powerball nou op z'n tepel ?:P maarja sterkte ermee hoor :p leuk dat je op iemand lijkt uit blondi beach :P en ook hip dat je onze armband showt :p ik kom echt te laat op school dus moet nu heel snel gaan xxx laus veel plezier met dat getikte beest nog he xxx

  • 25 Januari 2007 - 07:54

    Karlyn :

    haaai markus..
    oeehhh tklinkt echt geweldig daar :) voel ik daar al een sprankje jaloerzie?? zo'n bbq zucht heerlijk.. tvriest hier. gadver. dat is echt stom. ik droom al weer over jurkjes slippertjes en terrasjes... die kan jij gewoon elke dag altijd en overal pakken :P nou gennieeettt, dat kan ik niet vaaaak genoeg zeggen!!! enne, wist je al dat een powerbal gemaakt is om je ARMEN te trainen:P wat wil je grotere borsten ofzo?? ghehe nou doehoehoeiii xxxx kar

  • 25 Januari 2007 - 10:13

    Tobias:

    Mooah Vriend, Klinkt goed hoor daar! Binnenkort wil ik wel wat foto's zien! Super gaaf. Maar ik ga dat powerballe maar niet uitproberen op jouw advies (het klinkt wel heeel aantrekkelijk maar toch maar niet dan....).

    Verder is het hier heerlijk hollands weer. Zonnetje zelfs op het moment. Maar niet die zon die jij daar leert kennen :)!

    Nou veel plezier vandaag en doe ze de groeten (A)! Laterrr



  • 25 Januari 2007 - 13:38

    Sabine Hintersteiner:

    Wünsche dir alles Gute für deinen Trip - pass auf auf dich Bussis
    die Scheibbser/Österreich

  • 25 Januari 2007 - 17:49

    Ruben:

    Moah dude, klinkt goed allemaal daar. Tis wel handig om vriendelijke mensen te hebben dus das mooi :P

    Trouwes aardige tip van die powerball maar denk dat ik die ook maar oversla ;) (klinkt idd aantrekkelijk :P)

    veel plezier daar en zie wel wanneer er weer iets staat :O mzzzls ruub

  • 25 Januari 2007 - 18:00

    Maaike:

    Hé Markie, goed te horen dat je het naar je zin hebt daar!!! Hier is het echt lekker koud aan het worden, hopen dat het zo blijft, maar het zal wel niet... Nederland kennende... Veel plezier en ik blijf je natuurlijk volgen...
    Dikke kuzz Maaike

  • 26 Januari 2007 - 07:53

    Ils:

    goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar! :) en ik ben een beetje jaloers op de temperatuur, ik ga binnenkort maar even ergens een hippe muts scoren, want hier is het koud! ik werd net trouwens wakker en heb overal jeuk en een opgezwollen gezicht. heb ineens een allergie! maar goed héél véél plezier nog in Sydney en we wachten op je volgende berichtje :)

    xxx ils

  • 27 Januari 2007 - 11:36

    Laurie :

    haaj markie
    hoe is ut daar ?
    hier is alles goed :P
    moet straks korfballen :D
    en ik heb ook een allergie van m'n bodylotion waarschijnlijk gelukkig zit ut alleen op m'n benen :p is ut bij jou al weer helemaal over ? nou xxx laus... veel plezier daar :p
    xxx hou van je

  • 27 Januari 2007 - 17:14

    Dominik Hinterst.:

    Hallo Mark!!!
    Domi weinte gerade etwas wegen dir, weil er sich Sorgen macht um dich. Pass gut auf dich!!!! Bussi aus Scheibbs /Austria Domi

  • 28 Januari 2007 - 16:17

    Ruub & Toob:

    Moaah,

    We wachten met smart op de eerste foto's:)

    Laterrrs

  • 28 Januari 2007 - 16:35

    Tom:

    haaihaai
    Ja hoor het eerste stukje dat ik lees gaat al over bier en het 2de de kassieres zijn goed in de omgang echt 2 dingen die typisch markje zijn;) Goed te horen dat je het zo naar je zin hebt:). Ik had ook al stukje op je hyves achtergelaten, want wist deze site ff niet meer gelukkig heeft Ruub hem aan me gegeven zodat ik ook hier me krabbel kwijt kan (blijf het een mooi woord vinden krabbeln:D) Nou ik wacht weer af tot er weer zo'n mooi verhaal van je komt en ben erg benieuwd naar de eerste fotos van het mooie leven in Australie
    groetjes Tom

  • 28 Januari 2007 - 19:49

    5Eggies:

    Hai Kanjer, we volgen je hoor, gaaf dat we zo "contact" kunnen houden. We volgen je avonturen met veel plezier. Je bent in ons hart. Kijk uit dat je de jouwe niet te snel achterlaat!!! Word vervolgd.

  • 30 Januari 2007 - 07:39

    Mam:

    Ha lieverd, echt super coole fotos Vooral die ene van jou dat je op dat rotsblok zit (is zeker in de blue mountains?), maar ook die van die vleermuizen en dat kleine poepie beestje. jammer dat je ellenlange verhaal niet is doorgekomen. moet je weer opnieuw beginnen. Ben er wel benieuwd naar hoewel de fotots ook een goed verhaal laten zien (en ik natuurlijk ook redelijk bij ben)Ik vind de reakties van anderen ook leuk om mee te lezen. trouwens, de mensen waar je van plan ben mee verder te trekken staan die ook ergens bij?Ga snel aan het werk, (gelukkig hebben we hier geen last van controle :-))dikke kus

  • 30 Januari 2007 - 07:56

    Paps:

    hey mark schitterende fotos.vooral die met jou op die rots.jammer dat ze precies op het moment dat jij en bericht aan het maken ben aan de site moeten werken.hoop toch dat je het opniew probeerd .leuk dat je surfen zo gaaf vind.veel plezier op je trip naar Melbourne.success met je zoektocht naa werk.groetjes paps

  • 30 Januari 2007 - 08:17

    Karlyn :

    haai mark, mooi die foto's echt cool, heb ook zo'n soort pet als die van jou gekocht ;) en jou overige kleren staat mij voor een deel best leuk ghehe... maar ziet er super uit dat... dat surfen:O coooool... kan je dat een beetje?? haha lijkt me moeilijk... krijg morgen de uitslag van me examens... spanneennddd. ik zal gelijk even laten weten wat het geworden is!! Hoe is het met werk zoeken?? lijkt me maar niks zo solliciteren int engels.. maar weet zeker dat jij dat heel goed kan!!! dus heeel veeeel succes der mee. trouwens win tegenwoordig iedere keer met kolonisten... nou ruub heeft ook wel een keer gewonnen.. maar over het algemeen win ik tog.. haha das een groot verschil met toen jij der nog bij was ;) ben benieuwd wat je nu aant doen ben.. slapen??? dat terug rekenen is helemaaaaal niet mijn sterkste punt.. had er nog een hele discussie over met een vrouw in de trein.. die zei dat er 16 uur verschil zat:O maar volgens mij heeft zij helemaaaaal geen gelijk... nou mark, ik bel je snel een keer!! (als ik er uit ben wat nou het perfecte tijdstip is om te bellen :P) enne nog heeeeel veeeel succes en plezier daar!!! Laat snel weer een verhaaltje achter.. die zijn echt heel leuk om te lezen:) nou doehoeiii schatte patat...xxxxxxx karlyn

  • 30 Januari 2007 - 08:20

    Weer ;):

    trouwens die hong kong foto vink echt mooooii... die ga ik ophangen(A) enne mr van beek wist niet wat de hoofdstad van australie is ;)

  • 30 Januari 2007 - 12:54

    Tobias:

    Kijk daar zijn ze dan! Echt coole pics :D. Super vet hoor. Ziet er wel gezellig uit ! Leuke groep!

    Maar uhm weet ff niet echt iets te vertellen verder! Zet er maar snel weer een leuk verhaal op das leuk om te lezen! En dat surfen is zeker golf surfen ofzo? Dat lijkt me best gaaf!

    Spreek je later! HOoiii

    Tobias


  • 30 Januari 2007 - 16:29

    Oma:

    Hoy mark volgens mij gaat het heelgoed met je,als ik je zie lachen op de fotoheb je het erg naar je zin hetis hier mooi weer alleen geen zonnetje, dat zal bij jou wel anders zijn hier gaat alles zo zijn gangetje dus weinig nieuws van het thuisfront, zo mark ik ga weer stoppen doe voorzichtig en hou je haaks kus van oma doei;;

  • 01 Februari 2007 - 16:18

    Doortje:

    Hey mark!

    Echt leuk om te lezen waar je aleemaal mee bezig bent,down under. Enne als je trouwens naar melbourne gaat moet je me oompie maar de groeten doen:p Misschien kan je daar wat werk krijgen. in de bloemen.... Doe je toch nog een beetje rijnsburgs werk he.. haha.

    nou ik hou je in de gaten en nog heel veel plezier
    daar!
    x doortje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 40344

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: