Verhaaltje voor de diehard fans :P - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Verhaaltje voor de diehard fans :P - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Verhaaltje voor de diehard fans :P

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

31 Januari 2007 | Australië, Sydney

Whooaaah dit is vet ik dacht dat ik mn ellenlange bericht kwijt was en nu ga ik op een andere computer staat ie er gewoon!! Kan ik em zelfs nog wat aanpassen haha. nou hier istie dan:
Eindelijk zijn ze er dan! FOTO's!!! Heb een selectie gemaakt van de leukste haal ze maar van de site af en sla ze op op je computer want denk dat ik zo af en toe ook wat moet wissen i.v.m. gebrek aan fotoruimte (max 100)
Maar goed het is hier echt te tof voor woorden, vandaag(dinsdag) ben ik verhuisd naar een ander hostel omdat de introductie dagen nu afgelopen zijn. Gister heb ik flink gesurfd daarvoor Blue Mountains dus behoorlijke spierpijn!
vandaag om 4 uur krijg ik zelfs foto's van mijn surfkunsten gemaakt door een fotograaf van verscheidene surfbladen!! Jammer genoeg weet ik op dit moment dat die man niet komt opdagen omdat er te weinig vraag is naar die foto's JAMMER! het is hier bloedje heet met gelukkig nog wel een lekker briesje heeel vervelend dus :p
Tot nu toe is er van werken nog niets gekomen ben eigenlijk meer bezig geweest met genieten, stappen relaxen enz.
Ook ben ik een dagje naar strand geweest, (manly beach, met ook veel winkels met allen als thema SURFEN!!) en nog een ander strandje aan de wat rijkere kust van Sydney waar ook wat rich and famous bastards wonen.
Volgende week vertrek ik probably richting Melbourne om wat werk te zoeken en ondertussen ga ik ook ergens naar Tasmania wat echt enorm vet schijnt te zij. De begingroep gaat ondertussen beetje zn eigen gangetje en ik vertrek met 2 gasten die in november al zijn aangekomen (zie foto met jongen met scheve bek niet te missen)
Karlyn je mail was echt te lief moet toegeven dat ik op dit moment er sterk naar verlang even bij jullie te zijn, maar goed die momenten had ik ook wel ingepland. Gelukkig gaat het over het algemeen erg goed en moet ik toch wel gaan beginnen met het regelen van werk. Er zijn nog zoooveel dingen te vertellen want er gebeurt echt heel veel ik hoor graag van jullie hoe het in Nederland gaat en daar wil ik het voor nu even bij laten dus eh NO WORRIES :D en..
Groetjes Kusjes Knuffels van mij

Ok dan nog wat duitse woordjes voor mijn kleine vriend Dominic hoop dat hij het snapt met mijn gebrekkige duits (gelukkig hulp van mam gehad:P)
Hey Domi!
Es tut mir zehr gut was von dir zu h'
Du brauchst Dich kein Sorgen zu machen
Dominic, Ich passe ganz gut auf mich und es ist irrsinnig cool hier,
Wir gehen nachstes Jahr wieder einmal fusball spielen wann Ich wieder in Scheibs komme.
Ciao

  • 31 Januari 2007 - 08:48

    Paps:

    ik heb je fotoruimte verdubbelt, tus schroom niet om nog meer fotos op je site de zetten.jammer dat je fotosessie niet doorging mischien word je nog en surf model.genoeg geld ervoor vragen ,je bent het waard ,haha.
    groetjes paps

  • 31 Januari 2007 - 09:41

    Anja:

    Knap hoor in je beste Duits, had zonder hulp ook wel gelukt. Ik was vanmorgen in de Ausstralie reisgids aan het bladeren en stond versteld van de hoeveelheid stranden die er zijn.De kustlijn heeft ook alemaal bochten toch? Wat me een leuke "Shoppingplace"leek was Darling Harbour. en ben je al in die wijk geweest met die rare naam; wooloomooloo. Het strand heb ik trouwens gevonden, lijkt me mooi die kust met al die inhammen. Kijk even naar je fotos (en titels), er staan er een aantal dubbel afgedrukt.en stuur de rest ook maar nu je toch wat meer ruimte hebt. ik vind ze superleuk om te kijken. Wat een charmante kamer, netjes opgeruimd ook:-).
    Hoe het hier is? Hier schijnt ook de zon, van vorst is geen sprake, maar de storm is ook even het land uit.lekker op mijn vrije dag, dat wordt naar het strand (gewoon wandelen met een dikke jas aan en een shawl en zo) Ze zijn op het moment een sloot aan het graven voor het huis.ze verschuiven de zandhopen net als de afgelopen maanden van de ene plek naar de andere en weer terug.De eenden zijn ernstig inhun srust verstoord. Ben beniewd of dit iets definitiefs wordt (die sloot dan) everything changes , maar ook weer niet echt.
    Dat van die fotomodelcarriere vind ik wel een stoer plan, doe gewoon nog eens een poging op de planken. De beste surfstranden zijn Maroubra en Narrabeen, alleen schijnen de locals het niet heel fijn te vinden als de strangers hun golven inpikken. Kun je natuurlijk schijt aan hebben:-)
    Have Fun in ieder geval! mam

  • 31 Januari 2007 - 10:20

    Karlyn :

    zo leuk om al die verhalen te horen:) echt zit te genieten... ik zou ook graag wilen dat het hier zomer was.. heb namelijk allemaal leuke zomerkleding geshopt:P maar ik ga snel naar school ik heb een aardrijkskunde toets...ieehh je hoort snel weer van me!! doehoeii xxx

  • 31 Januari 2007 - 12:50

    Laurie :

    haaj poepiejj..
    echt super hippe foto's :P dat beest in die boom is echt super hip :D maarja denk ook maar dat je foto model moet worden. mis je we heel rg hoor.. maarja ging het surfen beetje goed ? hippe kamer had je wel hoor :p lijtk een beetje op die van mij ( ook zo'n rommel altijd) hoop wel dat je werk vind. maar je weet : don't worry be happy :P en je duitse woordjes vind ik helemaal perfect ... hier is alles best hoor. beetje niej zo'n zin in school maar wel leuk.. karlyn heeft hele leuke kleerdjes gekocht. best hip vind ik ze. maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllll veel plezier en hou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll veel je... nog meer dan de andere heel ( over het plezier ) xxxxx je zusje

  • 31 Januari 2007 - 12:51

    Laus:

    ps. nu staat ons hele gezinnetje op een ding achter elkaar hip jongeh:P

  • 31 Januari 2007 - 13:27

    Jos Arnoldus:

    Heej Mark!
    alles goed daar lees ik? goed om dat te horen man!! vind het alleen wel een beetje oneerlijk, jij bent daar lekker aan het surfen, chillen en genieten van het lekkere weer en de geniaale omgeveving! ben ik hier een beetje aan het werk! (nou, werk, ik krijg een aanwezigheids premie) Wat is de wereld toch cru!!
    Ben keihard aan het sparen om ook te gaan dus wie weet zie ik je daar wel!!
    Laterrssss (Surf's up dude)

  • 31 Januari 2007 - 14:00

    Ils:

    om je even op de hoogte te houden: ik heb nu toetsweek en dat is stom:P jammer genoeg kunnen wij je niet zien surfen, want ik vraag mij af in hoeverre dat lukt, lijkt me erg moeilijk! ik mag trouwens hopen dat het zoeken naar werk een beetje opschiet, anders is een 'markfonds' misschien een idee. dus als het echt niet lukt doneren we wel wat:) en als je nog is richting het noorden gaat (je zit nl. nu net iets te laag) is het misschien nog een leuk idee om te gaan duiken in het great barrier reef als je tussen al het relaxen, stappen (en werken) een keertje tijd hebt :P ik heb foto's gezien en dat is echt super vet! op de rug van een reuze schildpad enzo;) Ik vind het nu wel weer tijd om te stoppen. Heel veel plezier nog en succes met het zoeken naar werk!

  • 31 Januari 2007 - 14:30

    Ruben:

    moge dude
    ziet er zeker vet uit daar maar hoop dat je snel werk vind daar.. hier gaat alles ze gangetje en bijna klaar met stage. Daarna 1 dag per week school en dan de rest werken lekker rustig aan alles :P
    zie wel weer wat verschijnen en succes met werk zoeken ;) mzzzls

  • 31 Januari 2007 - 14:35

    Henrique Sachse:

    Hallo Mark

    Je denkt natuurlijk: wie is dat nou weer? Wel, ik ben een collega van je moeder, en heb een zoon van 18 die al ruim 4 maanden aan het trekken en werken is in Australië. Toen ik je verhalen las, had ik een déja vu: volledig herkenbaar, Tim deed hetzelfde en was net zo enthousiast als jij! En net zo veel feesten! Dat gaat nog een hele tijd door, er is altijd wel iets leuks te doen in Oz.
    In september is Tim van Sydney naar Cairns gegaan, en langzamerhand afgezakt, inmiddels een heleboel ervaringen in de fruitplukkerij rijker. Na Fraser Island gaat hij waarschijnlijk ook naar Melbourne en Tasmanië. Dus wie weet, kom je elkaar tegen. Kijk op timsachse.waarbenjij.nu.
    Heel veel plezier daar Down Under, geniet er van!
    En voor de moeilijke momenten: don't woory mate!

  • 01 Februari 2007 - 08:16

    Anja:

    ... en logish dat er moeilijke momenten zijn! hou je taai kanjer. Dikke kus, mama

  • 01 Februari 2007 - 17:49

    Roy:

    oke geen idee waar ik moet beginnen met schrijven. eindelijk ga ik ook eens wat schrijven naar jouw. ten eerste ik heb die powerbal niet gegeven om mee te gooien. de bedoeling van dat ding is dat je er je hand en arm spieren mee traint (borstspieren dus NIET!!). volgens mij gaat alles wel goed daar in verwegië. er zijn drie dingen waar ik enorm jaloers op ben en dat zijn: enorm mooi weer, leren surfen en mooie natuur als je begrijpt wat ik bedoel(ff voor karlyn die foto van dat beekje met regenboog bedoel ik:P) is er iets wat er nog bij moet?? gaaf dat je ook twee reisgenoten heb gevonden van ilse heb je het al gehoord: iedereen heeft proefwerkweek (ik dus ook:S)dus ik stop nu met mijn verhaaltje en ik schrijf je later wel weer. P.S. koop ff twee surfboards dan ga jij mij het in katwijk leren:P
    hoooi Roy

  • 02 Februari 2007 - 18:15

    Tobias:

    Moooaah,

    He ziet er goed uit allemaal! Echt gaaf! Maar uhm hoe is het uitgaan daar? Mooie clubs? Stuur maar wat leuke foto's als je die hebt. :D

    En hopelijk vind je snel een leuk baantje of iets!
    Succes! Laterrr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 40340

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: