Johoooh - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Johoooh - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Johoooh

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

03 Februari 2007 | Australië, Sydney

Helloo everybody,

Bedankt weer voor alle reacties en omdat er weer een vuurpeloton aan vragen op me is afgevuurd hier nog maar is een berichje.

Ten eerste ben ik nu hard op zoek naar werk heb al aardig wat mailtjes gestuurd maar tot nu toe nog geen response.. het fruitpluk seizoen schijnt in deze buurt ook niet erg goed te zijn op dit moment heb de tip gekregen om is in Perth te kijken.. voordat ik dat in overweging neem ga ik hier nog wel ff zoeken aangezien het van sydney naar perth ongeveer net zo ver is als van londen naar moskou.
Gister een aanbod gekregen om bij een pizzeria te werken met accomodatie voor 15 dollar per nacht (10 euro) Dat ga ik maar is bekijken.
Voor de rest probeer ik zoveel mogelijk een low budget leven te lijden wat me opzich aardig lukt, voor maximaal 4 dollar heb ik me avondeten klaar.
uitgaan is echt te verslavend hier de ene na de andere topavond. Er zijn mooie clubs en voor ieder wat wils.. live muziek met elke avond een andere band of artiest.. of clubs waar de gei... ehmm mooiste dames op de bar dansen in cowgirl pakjes en uiteraard stikt het overal van de hollandse backpackers. Gelukkig neit allemaal anders zou het niet opschieten met me engelse vocabulaire.
Eergister heb ik waarempel een wandeling gemaakt die eigenlijk best wel tof was, het was van Bondi naar Coogee beach helemaal langs de kust (zie foto's) De wandeling was welgeteld 17.854 stappen (met dank aan toob) het weer was niet ideaal voor strand maar wel voor een wandeling..
Nu is het wel weer erg heet dus ik ga mijn tijd niet langer verspillen achter de computer... hoop op jullie begrip daarvoor :P
Groeten!!

  • 03 Februari 2007 - 09:12

    Laurie :

    haaj broeder :D hippe foto's hoor :P heb je nou schoenen met ruitjes aan op een foto :P superrr vet is dat... maar dat jij gewandeld hebt is wel heel chill( gebeurt neij vaak heah):P maar ehm ut werk lukt dus nog niej helemaal ?? arme poepzak :P
    nou je overleeft et vast wel hoor kusje je zusje

  • 03 Februari 2007 - 11:20

    Anja:

    `Wat een mooie foto voor mammie, hoe wist je dat ik dat super mooi zou vinden :-).

    Volgens mij hoef je niet helemaal naar Perth hoor voor het fruitpicking, Ik zal iets over typen uit het joho boek; meteen goed voor je engels)
    Melbourne is arguably beter for work than Sydney. It is less full of working travellers and also the cost of living is lower(ook niet onbelanrijk).Het gaat dan met name om horeca baantjes in de stad.
    over Perth: easy succes at Job hunting in Perth is far from automatic, ...
    Je ziet de adviezen zijn niet allemaal het zelfde, .... om het je makkelijk te maken.
    Toch denk ik dat de omgeving van Melbourne aan fruit iets meer te bieden heeft. Er zijn in victoria meer dan 320 wijn makerijen verdeeld over 19 wijngebieden. verder is er van jan-mrt tomaten oogst bij Sheperton(recht boven melbourne wel mogelijk een kilometer of 200 ten noorden als ik het goed inschat)
    Heb je je hart verpand aan Sydney, klinkt ook wel heel aantrekkelijk met al die uitgaansgelegenheden. Er zijn ook meisjes genoeg zie ik. En bijna 18.000 stappen wandelen, zoals ik al zei kijk maar uit straks wordt het nog een hobby. Lijkt me trouwens ook best leuk om te werken bij een pizza bakker. ga er maar van uit dat je op een van de komende dagen succes zal hebben.Geniet van al het moois wat je ziet!!!
    dikke kus mam

  • 03 Februari 2007 - 18:20

    Flo:

    Heee Markie!
    hoe is het jongen? beetje naar je zin daar ver?!
    ziet er allemaal heel vet uit!! geniet er nog maar van!!
    kuss Flootje

  • 03 Februari 2007 - 21:15

    Ruub En Toob :

    Mmoaah mark,
    vanavond weer is een avondje noordwijk zelfs je zusje(karlyn) gaat dit x :O. Kicke foto's in de club. We doen noordwijk de groeten van je en we drinken er een paar op je :P. Jij waarschijnlijk al weer aan het kateren..:O
    Laterss

  • 05 Februari 2007 - 00:23

    Henrique:

    Probeer eens de wijnboerderijen rond Melbourne....is minder ver en het schijnt goed te betalen. Ik zie dat je moeder hetzelfde schreef!

  • 05 Februari 2007 - 14:45

    Kar :

    hij mark.. ik heb even je kussen en je mario cart apparaat in bruikleen genomen..:) doe er heeeel voorzichtig mee:P als je bezwaar hebt moet je het maar even zeggen! maar hoe is het nu met werk??? en verder?? ben denk er over uit naar welke school ik ga naar hogeschool van amsterdam en dan studie media informatie communicatie.. vink wel fijn om te weten:) maar misschien ga ik jou wel eeerst een jaar achter na;) je weet nooit... xxxxx

  • 06 Februari 2007 - 18:42

    Margreet:

    super dat je het zo naar je zin hebt! het klinkt echt allemaal super, en het ziet er ook helemaal super uit! leuk dat je foto's maakt, dat moet je echt blijven doen. en wat een weertje! hier heeft het vandaag gewoon gesneuwd :S ... echt! nou ik hoor al dat je genoeg vriendjes hebt en lekker veel uitgaat! zaterdag ben ik ook even naar noordwijk geweest en zag daar toob en ruben zonder jou!!! raar. haha nou nog heeel veel plezier daar en succes met werk vinden.. ik hoop niet dat je helemaal naar Perth moet.. xxx Margreet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 40342

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: