Bilpin VS Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Bilpin VS Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Bilpin VS Sydney

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

09 Februari 2007 | Australië, Sydney

Hoe blij was ik maandag toen ik na veel bellen en mailen werk had geregeld. Bilpin, daar moest ik maar even naar toe gaan..
Waarom niet dacht ik, toen ik op het station in Richmond aankwam moest ik nog een uur of 6 wachten op de bus omdat die maar 2 keer per dag naar Bilpin zou gaan.
Eenmaal in de bus was de verwachting groot, toch was de teleurstelling toen ik aankwam 10 keer zo groot!! Wat een enorm stil en vervelend gehucht! er waren 2 andere gasten werkzaam die er al 3 maanden werkten 7 dagen in de week 10-12 uur per dag.. 1 keer in de 2 weken waren ze een dag vrij om naar de stad te gaan en daar proviand in te slaan voor de volgende 2 weken.
Omdat de caravan een troep was mijn baas een norse vent, en ik totaal geen contact met de buitenwereld zou hebben heb ik de eerste de beste bus/trein teruggepakt... Naar het heerlijke Sydney. Zo erg was ik er aan toe de grote stad uit te gaan en zo blij was ik weer toen ik terugwas :D
Ik vond dat ik wel weer een gratis maaltijd (vaag maar waar) en wat goedkope drankjes in the Gaff verdiend had. Er waren nog heel wat bekenden in Sydney en ook weer een nieuwe groep aangekomen met Australian backpackers. Als toetje kreeg ik zelfs nog marshmallows en slagroom cadeau, die moest ik wel van een meisje afeten maar daar kon ik best mee leven.
Vanavond begin ik met een hopelijk geslaagdere reis namelijk naar Melbourne, heb al een mooi hosteltje aan het strand geboekt die ook werkzoekassistentie bied dus dat is heel goed te doen denk ik.
Jammer dat heb verzuimd om foto's te maken van Bilpin, hadden jullie gezien quelle horreur het is. Voor nu adios en weltrusten
Groetjes

  • 09 Februari 2007 - 07:10

    Paps:

    ik hoop dat je Melbourne net zo goed bevalt als sydney en dat je meer geluk met je zoektocht naar werk heb.wat vervelend ook van die marshmalllows.die waren zeker best lekker vooral die slagrroom.gaa je nou met de bus of vliegtuig?
    inderdaad jammer dat je geen fotos van je bijnaa-werkgever hebt
    tot schrijvens paps

  • 09 Februari 2007 - 07:59

    Anja:

    Super dat je het met zoveel humor opvat, je trip naar beautiful Bilpin. Ik profiteer nog steeds van de adrenaline stoot na een dag stress dinsdag.:-) Ga dan ook onwijs opschieten, spring in de douche en ga met de meiden het laarzenpad lopen. spreek je later.dikke kus mam

  • 09 Februari 2007 - 16:47

    Ruben:

    moge dude
    zo maak je nog is wat mee he ;) maar hoop dat je in melbourne wat meer succes heb! Maar als je zo door blijft gaan denk ik wel dat het goed komt met je daar, dus blijven zoeken ;) en uiteindelijk lukt het dan wel :).
    Nou hier niet veel boeiends te melden behalve dat ik klaar ben met stage eindelijk :):):) en volgende week nog een test vlucht ga maken dus das wel lagge natuurlijk. Dat was het wel zon beetje hier..
    Nou succes met werk zoeken! Mzzls ruub

  • 09 Februari 2007 - 16:50

    Kar En Roy:

    haai markus tklinkt eng.. zo'n caravan op een stil terrein goed zo dat je em gelijk weer gepeert ben!! echt cool dat je gewoon overal bekende kan tegenkomen.. is volgens mij echt heerlijk zo'n sfeertje weetje wat wij zojuist hebben gedaan :P een nieuw spelletje gekocht voor de game cube.. mario party.. hij was in de aanbieding en mario cart wordt nu tog een beetje saai;) en die james bond spelletjes van jou zijn echt super eng.. daar begin ik niet aan!! maare tis wel leuk dat ding (niet dat we der de hele dag achter zitten hoor, maar gewoon voor tussendoor) nou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel plezier.. ik mis je :( xxxxxx van mij en groetjes van roy (trouwens de combinatie slagroom en marshmallows is tog vieehieeesss) succes met valentijn;)

  • 09 Februari 2007 - 16:50

    Kar:

    heej ruub ;)tegelijk

  • 09 Februari 2007 - 19:15

    Laurie:

    haaj broeder... chill hoor marshmallows met slagroom!!! :) op school zijn we nog steeds met dat project over australië bezig... is best wel leuk hoor :) ik krijg steeds meer informatie over australië :p voor de rest ben ik nu bezig met de vlag aan het schilderen op school :p op een heel groot kartonnen ding :p weet niej of je weet hoe die er uit ziet maar er ziitten hele irrie sterren op... met 7 punten :p heel veel sucses met het zoeken van werk :p xxx luis mis je (K)

  • 10 Februari 2007 - 18:47

    Rik:

    heey lekkerding, shit heavy verhaal.. klinkt allemaal zo tof en ik ben echt wel jaloers op je maat!!! ik volg je nog steeds intesief! je pa en ma komen vanavond eten en het hele huis is aan kant!!! de kussens en de afbakpizza voor nu maar achter wegen gelaten.. maar die traditie hoort nooit en te nimmer vergeten te worden en onze klein kinderen moeten op zijn minst nog herineringen ophalen over jij en ik al vechtend en stoeiend pizza punten naar binnenwerkend in het bejaardentehuis.. en dikke kus en veel plezier.. kijk uit en ik denk aan je maat G Rik

  • 10 Februari 2007 - 19:00

    Liset:

    ej markie!! hoe gaat ut met je? echt vreemd dat jij aan de anders kant van de wereld zit joh! whaha! ik vind het echt zo vet voor je! ik zie op je foto's dat je al helemaal omgetoverd bent in een echte australische beachboy! whoehoe! whaha! ik hoop dat je ut (nog steeds) super naar je zin hebt daar... en dat je de familos kwaakos niet te erg mist.. hihi! nou lieverd... vergeet niet dat ik van je hou:P en je mis.... en ik hoop nog veel van je te horen!!

    xxxxxx

  • 11 Februari 2007 - 10:13

    Tobias:

    Moge dude, lijkt me een goede beslissing om daar niet te gaan werken! Lijkt me niet echt wat en nu in Melbourne natuurlijk meer geluk.. Maar dat zal wel goed komen.

    Verder heb ik ook wel zin in weer iets warmer weer en lekker op het strand liggen.. **Jaloers**

    Laterr Tobias

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 40346

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: