St Kilda - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu St Kilda - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

St Kilda

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

11 Februari 2007 | Australië, Melbourne

Ik wordt zooo enthousiast van die berichtjes van iedereen da tik zelf ook maar wat stuur weer.. Ik zit nu in Melbourne St kilda's beach om precies te zijn. er is nu een fantastisch festival met bandjes en xtreme sports en veeel zon. Heb er vel zin, er schijnt in Melbourne veel werk te zijn ik laat het weten als ik wat heb hoeven jullie er niet meer naar te vragen ;) Voor de rest is Melbourne sowieso wel cool ongeveer evenveel hoertjes als in Sydney maa rwel wat relaxtere mensjes...
Rik die traditie vergeet ik nog niet al heb ik me al 3 keer omgedraait in me graf :P
Het plan op dit moment is om eerst ongeveer een maandje te werken en dan met 2 nederlandse gasten over tasmanie te crossen, waarschijnlijk zal dat wel neit doorgaan want plannen hier zijn niet zo heel vast als in nederland. Maar goed we hebben weer een levensdoel :D Ik ga lekker feesten nu is alweer een paar dagen geleden natuurlijk.

ADIOS en no worries!!

  • 11 Februari 2007 - 09:31

    Paps:

    aardappel, je heb het stukje van St.Kilda twee keer eropgezet en hoe zit het met fotos .ik wil je bruingebrandte barst wel zien ,ook is het maar om jalours teworden.Tasmanie schijnt ook heel mooi te zijn je heb da hele grote langusten lekker hoor,,dat hoorde ik ooit van collegas die met mij in zwitserland gewerkt hebben.
    eet se
    veel liefs paps

  • 11 Februari 2007 - 10:15

    Tobias:

    PPannekoek, 2 keer hetzelfde stukkie ik denk wow wat heb ik veel gemist maar dat is dus niet echt zo.. Nu word het ook lastig om alles te lezen dus eignelijk moet iedereen natuurlijk in 1 stukie schrijven:P...

    Maar goed, Party all the time party all the time la la la la la....

    Veel plezier man!! En uhm heel veel succes met werke! En werk niet te veel he:) Laterrr

  • 11 Februari 2007 - 10:17

    Laurie:

    haaj broeder... :) hip hoor dat je nu in melbourne bent :p veel zon zei je ?? hier regent het zo'n beetje ( jaloers jaloers jaloers) maarja niks aan te doen heah... een stage juf van vroeger is nu in marokko ofzo ...weet niej precies maar die heeft ook zo'n site:p zei werkt als juf daar met no een vriendin:p best hip hoor(A) nou feestse ( of hoe ja dat ook mag schrijven ) xxx luis

  • 11 Februari 2007 - 10:41

    Anja:

    he stranger,
    gisteren lukte het niet zo met reageren. Hoewel de PC meestal veel voordeel biedt, dacht ik gisteren met weemoed aan de pen, papier en postzegel tijd. Heel soms heb ik dat maar hoor. Voordat we naar oma gaan eerst nog maar even een reaktie op je site.Ik ben je tenslotte nog niet vergeten :p . Vanmiddag doe ik opnieuw een serieuze poging. Leuk hè al die reakties ook van anderen, behalve je oude vertrouwde fanclub?Tobias heeft wel gelijk, als iedereen nou even oplet dat de reaktie op een verhaal komt? wordt anders wel heel gecompliceeerd. Gebakje !!:-)Nou genoeg commentaar, je houdt ons lekker bezig in ieder geval zo.Veel plezier nog in de zon en tot gauw. Dikke kus mam

  • 11 Februari 2007 - 11:15

    Karlyn :

    haaai markus.. jah daar ben ik weer;) moet tog even reageren altijd :P je begint al een beetje die levens style van daar over te nemen he?? echt coool.. al zou het niks voor mij zijn om niet te weten welke afspraken er wel en niet door gaan :D nou doehoeiiiii ga je trouwens nog 1 van die sporten uit proberen??? xxxxx

  • 11 Februari 2007 - 18:54

    Anja:

    Nog 1 keer een korte reaktie hoor, heb net een heel word bestand naar je toegestuurd nadat eerst de PC het weer af liet weten. Wel redelijk zenuw tergend dat gokken met berichtjes of ze wel of niet aankomen.:p Dit in ieder geval om je te laten weten dat het verstuurd is. ... en om je te laten weten dat ik giga veel van je houd. (of al het voorgaande nou gearriveerd is of niet) Dat no worries houd ik de komende week in mijn achterhoofd. Goed levensmotto; Al ben je niet relaxed kun je altijd nog doen alsof je het wel bent:-) , (heb ik trouwens geen last van hoor,) hoewel net met die ellenlange teksten die dan niet doorkomen is mijn coole houding ook wel een beetje warmer geworden. Nou ja liefje, vandaag houd ik het in ieder geval voor gezien, ik kijk uit naar nog een aantal foto's, leef je uit volgende week (valentine's day???)Doe voorzictig. lieve groet mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 40341

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: