St Kilda - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu St Kilda - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

St Kilda

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

11 Februari 2007 | Australië, Melbourne

Ik wordt zooo enthousiast van die berichtjes van iedereen da tik zelf ook maar wat stuur weer.. Ik zit nu in Melbourne St kilda's beach om precies te zijn. er is nu een fantastisch festival met bandjes en xtreme sports en veeel zon. Heb er vel zin, er schijnt in Melbourne veel werk te zijn ik laat het weten als ik wat heb hoeven jullie er niet meer naar te vragen ;) Voor de rest is Melbourne sowieso wel cool ongeveer evenveel hoertjes als in Sydney maa rwel wat relaxtere mensjes...
Rik die traditie vergeet ik nog niet al heb ik me al 3 keer omgedraait in me graf :P
Het plan op dit moment is om eerst ongeveer een maandje te werken en dan met 2 nederlandse gasten over tasmanie te crossen, waarschijnlijk zal dat wel neit doorgaan want plannen hier zijn niet zo heel vast als in nederland. Maar goed we hebben weer een levensdoel :D Ik ga lekker feesten nu is alweer een paar dagen geleden natuurlijk.

ADIOS en no worries!!

• 11 Februari 2007 - 08:18

Martine:

Hey Mark,

Eindelijk een berichtje! Zo te zien geniet je er erg van....enne dat moet natuurlijk ook zo blijven.Oja je moet een dikke kus van Carmen hebben ( fluistert ze even in m'n oor). xxx

• 11 Februari 2007 - 16:06

Rene:

Hey Neefie

Ik zie dat je het erg naar je zin hebt daar, houden zo. Hoop dat je snel werk vind daar, en maak er wat van.

Groeten rene