pffff - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu pffff - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

pffff

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

12 Februari 2007 | Australië, Melbourne

vaag dat dat stukje 2 keer kwam, nou goed boeiend ook!!! Zeg maar tegen carmen dat het een schat is martientje en dat ik der mis!! zal ze vast wel begrijpen en.... stuur keertje een foto wil wel zien of ze alweer groter is.. kan je dat soort dingen niet stopzetten vind het stom dat ik haar hele opgroeiing mis :P nou adios allemaal heb weinig nieuwe foto's dus dat komt volgende keer wel weer denk :P
KUSJES

  • 12 Februari 2007 - 18:21

    Margriet, A3 & Kids:

    Beste Mark,

    Aan alle verhalen en reacties op deze weblog te zien heb jij het prima naar je zin en zijn er zat mensen jaloers op je.(Wij trouwens ook) Zo te zien is Australië helemaal te gek en ga je er een mooi half jaar tegemoet, het leven is er één groot feest. Maar vergeet niet af en toe te werken, er moet ook nog wat geld zijn om van te feesten! We hopen dat je nog vele fantastische verhalen opschrijft en nog mooiere foto's plaatst zodat iedereen hier in het natte Holland met je mee kunnen genieten. We blijven jouw weblog zeker volgen en zullen zeker nog wat berichtjes plaatsen. We wish you all the best mate!

  • 13 Februari 2007 - 07:36

    Paps:

    niet te korte stukjes schrijven ,he,ik vind het juist zo leuk om je verhalen te lezen.hier is het koud, winderig en nat en de ooserrijkers doen geen goede zaken met de WK skien in zweden, wel de nederlanders met schaatsen ,maar dat is niet zo boeiend ha,ha.
    verder is de sloot voor ons huis diep genoeg en de boot kan komen.ik ga nu naar huis ter duin werken tus tot schrijvens
    veel liefs paps

  • 13 Februari 2007 - 15:57

    Anja:

    Hallo vriend, hoe zit het....., is mijn boekwerk niet ontvangen of zo, dat er alleen een reaktie naar Martine's twee zinnen afkan??:-)alleen omdat het over onze prinses gaat natuurlijk.:p Kan ik begrijpen want het is een drol dat kind.
    Leuk hoor dat er zoveel mensen reageren. From all over the country inmiddels.(leuk Margriet :-))
    Ben benieud naar boeiende info over Melbourne, ik heb er tenslotte al zoveel over gelezen en meegedeeld, dat ik ook wel wil weten of het echt allemaal zo leuk is. liefs mam

  • 14 Februari 2007 - 18:12

    'laurie:

    juh broeder... carmen is echt de liefste ooit :P ze kan uit een glas drinken nu whaaah dat ziet er echt getikt uit maarja wel lief natuurlijk hietr is alles beetje dood zonder jou... mis je super veel .. voor de rest is alles hier wel chill nu ben je volgens mij in melbourne is ut vet?? lijkt mij wel he:P nou ik hoop dat je hier werk kan vinden poep xxx luis (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 40
Totaal aantal bezoekers 40348

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: