Foto's - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

14 Februari 2007 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal, omdat er mensen zijn in nederland die een beetje zitten te zeuren de hele tijd maar weer een verhaaltje inclusief foto's :P
Om eerlijk te zijn mam, heb ik nog niet zo heel veel gezien van Melbourne tenminste.. wel weer wat botanische tuinen weer en de stad zelf natuurlijk. Ben vooral bezig geweest met het vinden van een appartement en werk en dat is zwaaaar klote. Want het lukt dus niet, ik heb enorme spierpijn omdat ik nog nooit in me leven zooo veel heb gelopen. Maar niet getreurd, blijf het gewoon proberen.. kan desnoods gewoon naar shepparton of mildura om fruit te plukken dat wil ik sowieso wel maar het lijkt me gewoon leuk om me voor een maandje ergens te settelen en wat geld te verdienen voordat ik verder reis. Voor de rest is St kilda best leuk gister lekker buiten gegeten met een groepie (zie foto's) en er is genoeg te feesten, maar daarmee ben ik eigenlijk best behoorlijk aan het minderen :P. Opzich maak ik me nergens druk om want de financien vallen mee.
Nou enjoy de foto's (op dit moment heb ik nog niks geplaatst en hoop ik maar dat er nog wat leuks bij zit :P) en... tot schrijfs

  • 14 Februari 2007 - 07:50

    Karlyn:

    ooeeehh ziet er goed uit!! echt gezellig :D...en super weer echt het regent nog steeds hier en ik heb keelpijn echt vervelend.. verder alles goed;) ik vin je lieffff xxxx kar

  • 14 Februari 2007 - 09:54

    Anja:

    lekker uitzicht dat zonnige strand, en bedankt voor de culturele bijdrage, ook de botanische tuin lijkt me super,
    Is dat niks voor jou eeen beetje Yoga, nog meer relaxed dan je nu al bent? :p Ik vond het wel wat vroeger, en misschien nog wel, ik ga er weer eens mee beginnen:-), wordt ik ook nog relaxter (wat een woord) dan ik al ben. haha
    Nou vent,ga zo door met je toestelletje, werkt ie een beetje naar je zin? A3 wordt nog jaloers met zoveel fotofrafeer kansen. Geniet jij er maar van zoveel als je kan. veel liefs mam

  • 14 Februari 2007 - 18:21

    Laurie :

    haaj broeder.. alles best daar zie ik :p supers weertje... best chill dus lijkt mij :p
    hier regent het de meest van de tijd :( niej leuk maarja ik wil bijna een feestje geven :p met wat kinders uit me klas :) hip he maarja ik zit nu ook op rock solid soort club iets en ik ga mee naar de stargames ofzo heel vet is dat ga je de hele nacht spelletjes doen en zwemmen enzo :p wel in het zwembad ( niej eens op ut strand maarja ) en ik ga ook nog naar het c-weekend is van de korfbal schijnt ook heel vet te zijn :p bijna vakantie dus heb genoeg te doen voorlopig :D suc6 met het zoeken van werk kusje je zusje luis
    PS: denk veel aan je en mis je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 43
Totaal aantal bezoekers 40345

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: