Work!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Work!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Work!!

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

16 Februari 2007 | Australië, Melbourne

We gaan het weer proberen hoor!! morgen vertrek ik met 2 packers (sascha en odette) naar Mildura waar we ook weer 2 vrienden ontmoeten (marten en maarten) om vervolgens met zn 5en te gaan fruitplukken. Accomodatie is al geregeld dus das helemaal suppers. Maar daarvoor ga ik nog ff heerlijk op strand chillen met mijn nieuwe teenslippers (wat een afschuwelijk pijnlijke krengen zijn dat) maarja ik wen er maar aan het is hip schijnt. Gister lekker pizza gegeten in een parkje vlakbij het strand zwaar relaxte ozzi style pizza heeerlijk!! voor maar 9 dollar das ongeveer 5 euro valt wel mee dus.Nou ik ga lekker zonnen enzo.. heb eindelijk me mailinglist goed gemaakt iedereen uit me msn lijst krijgt dan een mailtje mocht je dat niet willen kan je volgens mij onderaan de link de mailtjes blokken ofzo.. kijk maar wat je doet.
verder wil ik nog even mijn postadres doorgeven die ik ook al 3 weken weet maar goed!! No worries he.. gaat allemaal niet zo snel hier en daar pas ik me natuurlijk gewoon aan :P komt ie:
Mark Winter TCP#0715
Travellers Contact Point
Level 7, Dymocks Building
428 George Street
Sydney NSW 2000

Groetjes!! OOh er staan nog 3 nieuwe foto's bij het vorige bericht te slim weer...

  • 16 Februari 2007 - 07:12

    Paps:

    leuk voor je dat je wat werk gevonden heb en dat je nu ook niet meer allen erop uit moet.dat geeft weer en betere kijk op de toekomst neem ik aan .kan het lachen bijnaa niet inhouden an de gedachte hoe jij met teenslippers loopt.nou ik hoop dat je je niets erbij breekt.success ermee, maar wie mooi wil zijn ....
    wat is ossi style pizza en wat zit erop.je weet ik ben altijd culinair geinterresseerd ook in ossi handel.wie weet moet ik ooit en keer en australisch buffet maken.ik stop ermee want mama en karlyn zitten de popelen(maken ruzie wie eerst onder de douche mag)
    groetjes paps

  • 16 Februari 2007 - 08:21

    Tobias:

    Moge, Relaxt man dat je werk hebt! En foto's ziet er ook echt super chill uit! Ik heb ook wel weer zin om relaxt op het strand te zitten supper man!! HIer word het ook weer wat warmer dus gaat de goede kant op . En teenslipper moest er dit jaar toch van komen (vorig jaar natuurlijk ook al ontzettend hip:) )!!

    Nou succes met de blaren en werk ze ;)

    Laterrr

  • 16 Februari 2007 - 10:01

    Mandy:

    Zijn echt onwijs mooie fotos mark! Je zal het daar vast wel naar je zin hebben! Wel een vreemd idee hoor dat je zoo ver weg zit! Nou, doe goed je best daar en ga vooral lekker genieten! Xxxxx

  • 16 Februari 2007 - 13:57

    Lisan:

    Hey mark!
    Ik dacht ik ga eens kijken wat je allemaal al hebt gedaan in dat verre Australië. En ik moet toegeven dat ik toch wel een beetje jaloers ben als ik al die foto's zie. Echt heerlijk dat mooie weer, lekkere pizza's en dat strand. Alleen een btje jammer van je teenslippers hé ;-)haha.
    Nou ik hou je in de gaten n als we reunie hebben mag jij een ossi style pizza maken, dat lijkt me wel wat.
    xxxxx

  • 16 Februari 2007 - 15:48

    Ezgi:

    Hey Mark!
    Gaaf man, hahaha jij doet nu precies wat ik altijd al wilde doen maja ( ik ben zeker jaloers op je ;)).. Ik ben hier in NL gewoon nog bezig met ons o zo leuke opleiding P&A ;)! Veel plezier met je werk!
    Pas goed opjezelf en geniet er van! Kus,
    Ezgi

  • 16 Februari 2007 - 16:29

    Anja:

    what happend to your (paps) beautiful sandels, iets minder hip zeker, en jij maar sjouwen in je backpack,:-)teenslippers.... laat je tenen erniet teveel overheen hangen hoor scheet, het is gewoon een kwestie van je voetspieren goed trainen zodat ze blijven hangen. :p succes ermee!!! kus mam

  • 16 Februari 2007 - 18:42

    Mickael:

    hey markie,
    tijd niet gezien en gesproken!!zal vast wel supper zijn daar maja. ik zit hier in nederland waar het zoals gewoonlijk kutweer is!!veel plezier daar en zie je wel weer een x in nw!!laterss

  • 16 Februari 2007 - 18:51

    Carin.:

    Heey Mark,

    Echt leuk om al die verhalen zo te lezen! Ik kijk bijna elke dag even om te kijken of je weer wat hebt meegemaakt! Je maakt me wel een beetje jaloers hoor, als ik die foto's zo zie! Hier in het dorp is weinig te beleven.. Ze moeten wel het dorp afzetten nu, want ik rij tegenwoordig op een scooter! :P ..
    Nog veel plezier daar, en een beetje voorzichtig zijn hoor ;)
    Liefs,

  • 16 Februari 2007 - 23:37

    Michiel:

    Hee Mark
    Leuk om je gisternacht ff online gesproken te hebben. Ik zal je site in de gaten houden. Veel plezier met de dames aldaar ;) you know.... Ik spreek je nog, laatz
    Michiel

  • 17 Februari 2007 - 11:51

    Laurie :

    haaj broeder... echt super hip dat je teenslippers hebt:p geweldig... supers dat je werk gevonden hebt trouwens en nog supereder dat je met 5 mensjes gaat:) hier is allezz dood :( maarja das neij gek met zo'n leeg huis ... ik moet zo korfballen als jongen :( nog doder... maarja ik moet gaan kuzz hou van je luis

  • 17 Februari 2007 - 14:58

    Kar:

    broeder (H)... we hebben op zoveel manieren contact dat ik niet eens meer weet wat ik nou wel en wat ik nou niet verteld heb ;) maar ik ga je snel een keer een brief schrijven dat is ook cool :)weer is wat anders:p weetje ik heb kaartjes voor de red hot chili peppers... en dat vink echt heeeeeeel cooooooooool ben je vaak op msn?? ik moet dan tog is wat vaker snachts op msn gaan!!! sms me ff wanneer je der ben.. mag ook midden in de nacht;) werkse ;) en zonse doehoeiii xxxx

  • 17 Februari 2007 - 19:35

    Kim:

    Mark!
    Ik was al benieuwd waar je foto en berichtjes site zou zijn! Maar gelukkig weet ik hem nu :D
    Wat super dat je werk hebt! En trouwens.. (ik had het toch al wel stiekem gezegd heh: teenslippers zijn hip daar en je zult ze vást en zeker gaan dragen.)
    "Neee, die ga ik écht niet dragen hoor," zei je toen haha! ;)
    Maarja, super veel plezier nog! En ik wacht met smart op je volgende berichtje!
    xx!

  • 21 Februari 2007 - 12:22

    Janine:

    Heeey mark! leuk van je te horen, ben blij dat het goed met je gaat!!, goh ik ben jaloers haha t is hier zo sober weertje, zal ook wel in australie willen zitten nu :)wel super dat je werk heb gevonden! veel succes daaarmee, ik kyk snel weer op je sitee bye bye x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 40347

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: