Mildura - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Mildura - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Mildura

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

19 Februari 2007 | Australië, Melbourne

Hellow everyone,
ff een snel berichtje over het werk.. vandaag me eerste dag erop, en dus echt zwaar relaxt!! was van 7 tot 1 en was meer vakantie dan werken goede eerste indruk aan de andere kant kan het alleen maar slechter worden :P. Het werk was druiven plukken met een kniptangetje er stond een lekker briesje terwijl het 40 graden was.. we hadden 2 maal pauze waarin we heerlijke hapjes en drankjes (cake, broodjes, koekjes,watermeloen koffie en wijn) kregen. en achteraf mochten we een duik in het zwembad nemen.. oow en we kregen een heerlijke home-made fles wijn en goed geld mee naar het hostel... jammer genoeg was door de slechte oogst alleen vandaag werk dus morgen moeten we weer wat anders doen. Ik ben wel vreselijk door me rug gegaan tijdens het boodschappen doen gister maar gelukkig had ik een overdosis aspirine mee. Nou ik ga nu ff voetballen en me mooiste paar schoenen officieel naar de gruselementen helpen....
Cheers!!

  • 18 Februari 2007 - 10:32

    Tobias :

    Moge vet man van dat werk,
    En over dat boodschappen doen.. Je had vast veel zware spullen (Bier etc) :) Klinkt goed dus:)

    Nu even wat nieuws van hier:) Evelien had gister een feestje van der verjaardag... Echt weer zo'n uit de hand gelopen feestje van 16 jarige;) Mensen weten niet hoeveel ze kunnen hebben etc :) Maargoed wel gezellig verder ook...

    40 graden en werken dan is een watermeloen echt super chill!! He veel plezier

    Laterrrr

  • 18 Februari 2007 - 13:00

    Karlyn :

    ooeeehh klinkt super.. ook leuke mensen enzo daar??? en het verdient dus goed??? nou veel voetbal plezier xxxx

  • 18 Februari 2007 - 13:04

    Milou:

    Dat internet van je is momenteel niet zo geweldig volgens mij:p al die lege mailtjes.. ;)maar je site doet ut nog! xxx

  • 18 Februari 2007 - 14:05

    Anja:

    gek bij jou staat er 19 02 terwijl het hier toch echt nu pas 18 02 is (bij jou is 19 -02 sinds 3/4 uur begonnen, ben je niet een dag in de war?, niet dat het uit maakt natuurlijk.
    Leuke werkgever!! ben je morgen bij dezelfde iets anders aan het doen of ga je bij een ander iets anders doen?? idd wel tricky dat de eerste de beste zo relaxed is, en waarom die slechte oogst? droogte of koud of wat?
    Leg je hand op je zere plek op je rug en ..... je weet wel (iets met je adem :-))Let op met die doos, er zijn al mensen overleden aan een overdosis panadol, geen prettige snelle dood trouwens
    Vergeet je geen fotos te maken van de werkplekken, is net als de hostels een leuke herrinnering. Kun je aan je kleinkinderen laten zien in welke bizarre omstndigheden jij je jong volwassenheid hebt door moeten brengen. kunnen ze iets van leren als ze tenminste niet te moe worden van je verhalen. Karlyn heeft voor oma ook een hotmail account geregeld vanmorgen, dus als je haar ineens spreekt zo midden in de nacht..
    Ome Jaap heeft vanmorgen je site en fotos bekeken, hij had zijn labtop mee naar oma, van hem kun je dus binnenkort ook een reaktie verwachten. Kijken wie de langste stukken kan schrijven. (uitdaging Jaap :-))
    Ik word geroepen om mee te Kolonisten, dat houden we ieder zondag nog wel vol. maar volgens mij is Ruben er nog niet. ga in ieder geval toch maar aan de thee en de beste brownies ooit, laus overtreft zichzelf. Tenslotte ben jij niet de enige met de lekkere hapjes, daar kunnen we hier ook iets van :-). je hebt het van geen vreemden. Doe je best in je druivenpluk/wijnoogstcarriere. We volgen het met genoegen. dikke dikke kus mam

  • 18 Februari 2007 - 15:12

    Laurie :

    haaj broer... klikt supers daar :p heel fijn dat je werk leuk is :p en super hapjes en dingen :) ik heb gister brownies gemaakt... ze zijn super lekker joh :p echt he ik bben zooooo jaloers hier is het nog lang geen 40 graden :( maarja... komt hier toch niej ook niej in de zomer :p ik kan blind type nu gaat wel iets langzamer maar het gaat wel :p goed he :D karlyn heeft net weer een keer gewonnen met kolonisten :p daar mis ik je wel bij hoor ... maarja niks aan te doen jij zit daar super chill :p en hou dat ook maar zo hoor:) ik ga weer xxx laus

  • 18 Februari 2007 - 22:11

    SuuS:

    markie, jeetje je bent nu wel heel erg ver weg he:-( foto's zijn leuk:-) ben gister als smurfin naar carnaval in de schelft geweest o.a. mettha en lisanne waren er ook... enne als je terug bent reunietje he;-)...

    liefs,
    Susanne

  • 19 Februari 2007 - 09:32

    Jessica:

    hey mark
    het ziet er allemaal echt super gaaf uit! wel een raar idee dat je zo ver weg zit maar echt leuk dat je het zo naar je zin hebt. ik zou best met je willen ruilen als ik het zo allemaal zie. (veel beter dan 5 dagen in de week naar school haha) heel veel plezier daar nog en ik ga regelmatig deze site bekijken om te kijken wat je allemaal meegemaakt hebt

    groeten uit Holland :)
    xxx

  • 19 Februari 2007 - 11:21

    Christi:

    Markieeee! Awesome haha eindelijk je site gevonden :d echt super al die verhalen! Enoy! Have fun! Dikke kus Chris

  • 19 Februari 2007 - 12:54

    Paps :

    zo te zien wordt de schaar fans alleen maar groter .dit is volgens mij wel goed voor je ego..leuk zo tussen al die druiven .moet je ook nog helpen met het persen van de druiven .lijkt mij wel leuk om wijnboer te zijn .mischien ligt daar wel wat toekomst in .ik ben ook wat ausralische wijn aan het proefen .er zitten best wat lekkere bij.lijkt mij ook voor jou leuk om na de bloemen en de groenten nu ook wat verstand van wijn te hebben.je word nog en expert van landbouwprodukten.ik wens je nog veel plezier in deze streek en hoop dat er nog genoeg voor je te doen is ]
    groetjes en veel liefs
    paps

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 40345

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: