Meloenen en Bed Bugs - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Meloenen en Bed Bugs - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Meloenen en Bed Bugs

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

20 Februari 2007 | Australië, Sydney

Hallo aigain,
Zoals ik al voorspelt had zijn de laatste 2 werkdagen iets anders verlopen dan de eerste. Daarme wil ik zeggen dat het echte werk begonnen is. Tegenwoordig zit ik in de meloenen (canteloupe of rock melons zoals ze het hier noemen) en das dus reeeete zwaar!! gister was het bijna 40 graden in de brandende zon zonder schaduw en heb ik mijn record water drinken verbeterd.. (ongeveer 6 liter) Het verdient gelukkig wel goud. Ondertussen heb ik nog een extra last zoals jullie al in de titel lezen, heb namelijk bed bugs meegenomen naar Mildura (zaten namelijk in het hostel in Melbourne). Dat wordt dus wassen wassen en jeuken!! Voor de mensen die het niet weten, het zijn kleine torretjes die je helemaal kapot bijten ze zitten meestal in hostels in de matrassen verstopt. Voor de rest gaat het heerlijk, het hostel is echt heel down under iedereen kent elkaar. De voornaamste bezigheden hier zijn blowen pokeren tafeltennissen en eten en drinken. Ik beoefen ze bijna allemaal. Sta op 2,5 dollar winst met poker dus daar ga ik nu een lekker hamburger van halen :D Oow even voor me pappa en voor jaap msischien ook wel.. die wijn die ik gekregen heb is van de current famillie dus kijk maar of je wat kan vinden is erg lekker. Oow en mam ik denk dat jij sowieso wel wint met de meeste berichtjes schrijven ;) love you...
Groetjes allemaal xxxx mark

  • 20 Februari 2007 - 08:37

    Anja:

    de meeste.... weet ik niet maar wel de langste, dat was de uitdaging aan mon frere. Daar hoef je niet veel berichtjes voor te schrijven, een hele lange is ook genoeg om winnen, we ll see..
    Bed Bugs.. dat lijkt me, jou kennende, niet mee vallen Mark, wat kun je daar verder nog aan doen behalve wassen en krabben?? Heb je eigenlijk een apotheek in de buurt of nativs die je met raad en daad bij kunnen staan? Wat zul jij een spierballen krijgen van die canteloupe meloenen, heb ik die ook ooit verkocht op de markt?? Volgens mij wel, zijn dat niet die kleine ronde?? Riscky om dat op je site te zetten want het kan een voor ieder leesbare blunder zijn. Pappa weet het ook niet hoor dus t valt nog mee. maak eens een foto van zo;n apparaat.We gaan wel even googelen zegt pap. Nou ja het houd je in ieder geval bezig en goed geld is ook niet verkeerd, met dat beetje winst er bij van het pokeren kom je toch een heel eind misschien.
    40 graden hebben wij geen last van maar we gaan wel een beetje van de vakantie genieten, dus ik ga er vandoor richting het zuid oosten daar regent het het minst snel zeggen ze. veel sterkte met die bugs dingen. dikke knuffel mam

  • 20 Februari 2007 - 09:22

    Flip:

    Pik! Wat een avonturen allemaal weer. Dat terwijl wij hier met afvriezende reten op de p&a bankjes zitten! Tgaat allemaal wel prima hier. Giel is nog steeds een dictator, Kirst een communist en Freek een boer. Onze avonturen strekken zich niet verder uit dan het HHS gebouw en de incidentele uitstapjes naar de Xieje voor wat sap. En ohja: over een tijdje nog naar de Ardennen! Dat wordt wel lachen. De bedoeling is dat we met trein er naar toe gaan. Dikke vinger, we knallen lekker met de auto: beladen met bier!

    Nog veel plezier daarzo,
    de mzzl,

    Flip

  • 20 Februari 2007 - 09:32

    Kar:

    daar ben ik weer ik had dat mailtje gestuurd voordat ik aandachtig je berichtje had gelezen dus vandaar;) ik ben ook aant leren pokeren:P snap der nog niet veel van maar komt vast goed.. leuk een nieuw spelletje erbij als je weer terug bent;) tafeltennissen is ook cool joh.. dat is pas echt het ultieme vakantie gevoel :D nouwe de rest heb ik ongeveer wel int mailtje gezet he!! ooow trouwens lost begint weer :D:D:D daar ben ik echt blij om joh!!! nou doehoeiiii xxxx kar

  • 20 Februari 2007 - 14:32

    Sjoof:

    hi melonguy!
    klinkt leuk allemaal (behalve die bed bugs dan)!!
    heb je nog de groetjes gedaan aan maarten? en waar blijft dat kaartje want anders gaat de deal niet door he;)!
    veel plezierrr x

  • 20 Februari 2007 - 18:28

    Jennifer:

    Hey Mark, klinkt allemaal super leuk daar! mooie foto's ook! ben een beetje jaloers op dat mooie weer daar;)Nou nog heel veel plezier! geniet maar vooral.. en ik ga je verhalen bijhouden:)

  • 21 Februari 2007 - 11:59

    Paps:

    ik hoop dat het nog goed gekomen is met het wassen van je kleren(alles moet eens de eerste keer zijn,hoewel ik er ook niet zo'n expert in ben . wel in het ophangen(volgens mama niet)ben je lekkere wijn nog niet tegengekomen ,maar ik zoek verder.kon je je hostelbaas nog en beetje geruststellen? ik hoop van wel.kan me wel voorstellen dat die het niet leuk vindt als je beestjes uit en ander hostel meeneemt.je mag in de meeste hotels geen huisdieren hebben.genoeg gein hierover,ik hoop dat deze ellende gauw over is en dat je je weer op leukere dingen kan concentrieren.
    tot gauw pokerface groetjes en veel liefs paps

  • 25 Februari 2007 - 13:32

    Laurie :

    haaj markie kwarkie...
    ik vindie torretjes echt super eng :p ik hou niej zo van beestjes :D maar inplaats van die piepende dingen om sterk van te worden gebruik je nu dus meloenen :p slim hoor en het verdient ook nog geld:p neej hoor vind je heeel zielig :( nou xxx laus hou van je

  • 25 Februari 2007 - 13:34

    Laurie :

    owja mams wint inderdaad wel met de langste berichtjes schrijven :) echt super getikt gewoon :p xxxx

  • 25 Februari 2007 - 20:21

    Ellen:

    Ha die Mark,
    nou zoals je ziet volg ik je verhalen ook. Eigenlijk al vanaf het begin hoor, maar ik ben niet zo'n berichten schrijfster...... maar nu hadden wij vanmorgen een discussie over ( ga niet lachen ) welke richting het water bij jou in bad weg loopt. Bij ons gaat dat met de klok mee, en bij jou schijnt dat de andere kant op te gaan. Niels had dit op school gehoord, en Daan die toch meestal heel veel weet, wist ook nergens van. Dus moest ik dit even aan jou gaan vragen, dus bij deze.
    Nou ik ben toch heel erg benieuwd of ik nu in de maling genomen ben.
    T'is trouwens heel raar, jij zit daar lekker in de zon, Willem ( mijn zwager )zit in Rusland in dikke lagen sneeuw, en wij.....er tussen in, in de regen! Nou ik wens je nog heel veel succes, en blijf je zeker volgen.

    Groetjes van Daan, Ellen Niels en Lianne

  • 26 Februari 2007 - 14:53

    Je Leuke Neef Marco:

    hoi mark

    ik zit al een tijd te demkem van:zal ik nu ff een berichtje sturen?
    maar het kwam er steeds niet van.
    dan had ik het weer te druk met dat en dan weer met dat, maar nu ik het eindelijk een keer.
    ik hoop voor je dat je het erg naar je zin heb daar.
    ik heb gehoord dat je nu aan h et meloenen plukken aan het doen ben?
    het is zeker wel zwaar?
    zijn de hotels goed waar je nu slaapt?
    en slaap je trouwens wel goed of kun je er een beetje slapen?
    met mij gaat het goed en met ons allemaal wel?
    mijn moeder is vorige week geopereerd aan haar galblaas want ze had galstenen.
    het waren er 12.
    dat zijn er toch nog wel aardig veel en ze waren ook best we groot.
    maar nu gaat het gelukkig weer heel goed.
    nou ik heb niet zo veel meer te zeggen dus ga ik maar weer.

    groetjes je lieve neef marco.

    p.s.zou je misschien nog een paar australiche dollar munten mee willen nemen als dat kan, want ik spaar munten.
    xxx

  • 26 Februari 2007 - 20:53

    Maaike:

    Hé Markus Bibber (ome Piet weet je nog?), gaat lekker daar begrijp ik uit al je berichtjes? Behalve de bugs dan, dat lijkt me niks zeg... Tante Janny zat ook al te griezelen toen ik het vertelde. Ik hoop dat ze binnenkort zelf wat aan je mailt... ga het haar snel ff uitleggen...
    Veel plezier nog daar en werkse!
    Dikke kuzz en knuffel!
    Maaike

  • 27 Februari 2007 - 08:50

    Anja:

    Volgens mij klopt dat wel met dat kolkje, de winden rond de evenaar draaien in het noorden van noord naar oost en in het zuiden van zuid naar oost. wat dus ook een tegengestelde beweging is. dus als er iets op de aarde valt bijvoorbeeld een straal water naar een badkoklkje, zal dat ook in een tegengestelde richting zich bewegen.Nou ja, ik hoor graag de redenering van iemand die het beter of echt weet. Mark jij moet in ieder geval maar eens even goed kijken:-)
    leuk hoor El dat je ook meeschrijft, en ons leuke neefje Marco heeft ook wel flink zijn best gedaan. Echt een topper.Aan fans geen gebrek Mark :-).

  • 27 Februari 2007 - 08:54

    Tobias:

    Moge vrindelijke vriend:)

    He volgende week ben je jarig he! Daar moet op gedronken worden neem ik aan :D Word wel gaaf denk daar dan! Maar in ieder geval sterkte met de Bed Bugs (zal inmiddels miss wel over zijn)!

    Ruub en ik missen je beetje met Halo ook.. Met z'n 2e is het minder spectaculair.. Trouwens we gaan donderdag naar In Case supper vet :D

    Maar spreek je later!
    HOiii!!!

  • 03 Maart 2007 - 11:54

    Martine:

    Hé Mark!
    Nou ik hoor het al...Echt iets voor mij. NOT!!Die Bugs staan me een beetje tegen, maar ik ben heel blij dat jij het naar je zin hebt! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 40344

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: