Berichtje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Berichtje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Berichtje

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

05 Maart 2007 | Australië, Sydney

Hellooow allemaal,
long time niks geschreven :P. Deze week erg druk gehad met meloenen plukken en dergelijken vandaar. Voordat ik het vergeet wil ik even zeggen dat het water hier inderdaad de andere kant de kolk in draait zo is bevestigd uit onderzoek. Ooooook wil ik nog even marco zn vragen speciaal behandelen want ik vond zijn stukje echt super lief (heel toepasselijk dat je jezelf geheel naar waarheid leuke neef noemt ;)) Maar goed vriend ik slaap hier best goed hoor beetje last van me rug maar dat mag de pret niet drukken, het meloenen plukken was eerst wel zwaar maar nu niet meer want de spierpijn is over en me vingers worden ook steeeds dikker :P. Gelukkig gaat het goed met mijn tante Jaque en natuuuuurlijk neem ik wat munten voor je mee help me alleen ff herinneren over een jaartje ofzo ;). Nu even een uiterst belangrijke mededeling.. wahaaant ik ben natuurlijk jarig dinsdag :D mensen die behoefte hebben om te bellen (niet allemaal tegelijk :P) kunnen dat doen op dit nummer +61350243856. Dat kan het best als het in Nederland dinsdagochtend is want ik moet werken in de ochtend.
Het uitgaan is hier schaars maar wel erg gezellig, deze week was Odette's verjaardag echt heel gezellig en die week daarvoor hadden we een goed fout feestje, met heel veel foute kleren kapsels en assesoires :P. Verder heb ik vandaag en gister voor het eerst sinds lange tijd gereden en wel links op de weg, best gek was dat maar je went er snel aan. Het is hier een stuk rustiger dan in Nederland dus je kan heerlijk scheuren met je arm uit het raam en de zon op je gezicht.. heerlijk!! Vandaag was het overigens niet zo warm, ijskoud zelfs!! (21 graden) gelukkig stijgt het op mijn verjaardag weer richting de 40, ik was al bang. Nou niet zo'n boeiend verhaal deze keer maar ik ben ook maar gewoon aan het werk natuurlijk heb wel een vette pelikaan gezien maar dat zien jullie wel op de fotoooo's. Nou tot schrijfs allemaal blijf vooral lekker reageren en stuff maak me maar nog happyer dan ik al ben :D.

  • 04 Maart 2007 - 07:54

    Marten:

    Marten zit ook in dit hostel hoor, dus als jullie mij om 1 of andere manier willen bellen, bel dan naar bovenstaand nummer! ;) (voor grote cadeau's voor Mark ofzo :P)
    Dag allemaal!
    Groeten Marten
    Contact op www.mozzies.nl

  • 04 Maart 2007 - 08:30

    Mark..:

    Foto's uploaden doet het weer niet :( Vervelend, want ik weet niet waar een goed internetcafe zit maar goed ga er me best voor doen hoor ;)

  • 04 Maart 2007 - 12:12

    Maaike:

    Hee mark
    Hoe is het daar? Ben wel beetje jaloers op je hoor.. haha jij lekker in het zonnige australie! Geniet er maar lekker van! Hoelang blijf je daar eigenlijk? Ben je samen met iemand of ben je er helemaal alleen heen gegaan?

    Veel plezier!

    Kus Maaike

  • 04 Maart 2007 - 15:06

    Anja:

    Kregen we allemaal maar zo'n special treat Marco, het levert wel wat op zo'n lieve neef stukje. Voor ieder die zich achter gesteld voelt?? Blijf proberen wie weet op een dag....kom je ook een keer aan de beurt.:-) Alle gekheid op een stokje.
    Leuk weer een nieuw verhaal,Mark, nu nog wat beelden dan zijn we weer helemaal bij. Ben benieuwd naar hoe je er als bijna 19 jarige bijloopt. En die auto, geleend of gekocht?? je moet ons natuurlijk ook een beetje in de details inwijden zeker als je maar gewoon aan het werk ben en er verder niet zoceel boeiends te melden valt. Organiseer jij nog een feestje dinsdag?Wij drinken er een op je gezondheid. Voor degende die mij willen bellen dat kan het best op avond ik ben de hele dag gewoon aan het werk, en dan op het huis tuin en keuken nummer, echter het liefst niet allemaal tegelijk :-). Het scheelt wel trouwens in deze drukke verjaardags week dat jij uitvalt Mark, Hoewel het er wat mij betreft best bij had gekund hoor. Nou vriend genoeg gekletst, Ik vond het leuk je een beetje te kunnen stangen en roep ieder op om aan jou oproep gehoor te geven massaal te bellen en te schrijven dinsdag. Aandacht heb je niet snel te veel.Dikke kus mam

  • 04 Maart 2007 - 15:09

    Anja:

    O ja Marten, voor het geval ik je niet aan de lijn heb dinsdag, alvast de hartelijke groeten. :-)

  • 04 Maart 2007 - 15:11

    Anja:

    heb ik eigenlijk ook nog ff snel een warme trui ingepaket voor barre temperaturen??

  • 04 Maart 2007 - 15:30

    Karlyn :

    haaai sexy tijd niet gesproken!! altijd heerlijk om jou verhalen te lezen :) je blijheid straalt gewoon uit;)erg jammer dat je geen foto's neer kan zetten ben erg benieuwd naar weer wat nieuwe plaatjes :) veeeel plezier met je verjaardag:) maar dan laat ik natuuuuurlijk weer van alles van me horen:P doei scheeterd I luffff joeeee

  • 04 Maart 2007 - 16:50

    Paps:

    hoi bijnaa jarige .ik hoop dat je en knalfeest voor je verjardag voor elkaar krijgt.niet te veel drinken anders wordt je werkdag zo lang.die meloenen schelen je wel weer en hoop uuren in de sportschool. raar dat met pissen het water de verkeerde kant opdraaid.volkomen nieuwe belevenis lijkt mij.ben je nog te herkennen met je haar en baard of is het al eraf.genoeg onzin uitgekraamt.veel plezier op je verjaardag en geniet ervan .niet iedereen kan zijn 19. an de andere kant van de wereld vieren.
    groetjes paps

  • 04 Maart 2007 - 16:57

    Michel:

    he markie hoe is het? eindelijk een berichtje van mij. Hoe is het? Ben blij om te lezen dat het goed met je gaat en dat je het heel erg naar je zin hebt. kijk vol bewondering naar alle foto's die je op deze site zet en vind het allemaal heel vet cool wat je allemaal doet. Volgens mij zit je daar in 40 graden beter als in de auto naar france met de airco aan. daar heb je lekker alle vrijheid. nou ik moet alweer afscheid nemen want ik moet naar takwijk. doe ze allemaal de groeten daar en geef odette nog een dikke zoen voor haar verjaardag. Bij deze wil ik je alvast feliciteren met jou verjaardag maar ik bel je dinsdag ook nog wel ff als ik dat niet vergeet, want je weet ik ben een beetje een stress kip. Nou markie de groeten van ons allemaal, speciaal van Carmen, oh ja voor ik het vergeet als ik hiep hiep zeg gooit ze haar armen hoog in de lucht dus dat zullen we dinsdag zeker voor je doen. een dikke kus van Martine en de kleine, hou je taai en ik spreek je gauw. Later.

  • 05 Maart 2007 - 17:19

    Laurie :

    haaj poepiej... heeeeeeeeeeeeeeelllllllllll erg gefeliciteerd :p ik denk aan je... :) en ik zal wel even brauwies maken :p denk maar aan de brauwnies dan proef je ze vanzelf :p maar gelukkig is je werk niej meer zo hard :p straks kom je trug met nog veel grotere spierballen en je had al van die grote :P maar ehm ik hoop dat je beetje chill weer hebt op je verjaardag en anders ... 21graden is ook best chill hoor... dat je dat ff weet :p maar vrijdag heb ik dat australië ding dan zal ik ook zeker aan je denken want ik heb toevallig wel ff geregeld dat ik australië hebt gekregen :p is wel vet want we hebben info en we gaan smoothys maken en nog veel meer:) leuk he poep :P en weet je wat de kinderen uit me groepje zeiden ?? ze zeiden dat ik maar achter het kraampje moest gaan staan omdat ik het meest wist :D kling... maar ehm ik had gwoon twee 10en voor me engels hip he :p het was een luister toets en een leestoets en ze had het ngo nooooit mee gemaakt en nou moet ik een dik moeilijk engels boek gaan lezen die ik niej snap :P ik doe ongeveer een kwartier over een bladzijde ofzo:p
    maar ehm ik ga straks mama nog inhalen met dit lange berichtje :P nou ik vraag ut me af hoor mam:P ik moet straks naar de jazz over een half uur dus kan nog een half uur schrijven:P wel beetje stom dat je geen foto's erop kan zetten hoor... had je wel willen zien als bijna 19 jarige man :P
    nou ik ga mama toch niet inhalen dus ik stop maar :P je hebt echt gewonnen hoor moes xxx laus hou heel super veel van je en heel veel super gefeliciteerd met je verjaardag xx

  • 05 Maart 2007 - 17:21

    Laurie :

    ow mam ik heb toch gewonnen mwhahaha:P

  • 05 Maart 2007 - 17:35

    Jennifer:

    Mark, bij jou is het al 6 maart! hier duurt het nog even. heel erg gefeliciteerd met je verjaardag.. maak er een leuke dag van! volgend jaar weer in nederland hoor;) dikke kus en knuffel Jennifer!

  • 05 Maart 2007 - 19:09

    Carin:

    Hey mark,
    Alvast gefeliciteerd! Hier moet je nog een paar uur en dan ben je pas jarig :p
    Ik zat toevallig gister tv te kijken en was een programma bezig op NET5. Dat gaat over stellen die willen trouwen en daar moeten ze allerlei opdrachten voor doen. En dat doen ze in Australie! Dus je zag allemaal fantastische beelden zoals je ook op je foto's ziet! Echt het ziet er zo mooi uit!! Het was erg leuk om te zien en ik moest meteen aan je denken!
    Gaat verder alles goed met je? Het is leuk om te horen dat het zo goed met je gaat..
    Nog een fijne verjaardag daar in Australie.
    Kus.

  • 05 Maart 2007 - 21:27

    Ruben:

    moah mark
    gefeliciteerd met je 19e alweer! We hebben nog geprobeert om (voor jou) dinsdagochtend te bellen maar toen was je er ff niet hoop dat t morgenochtend wel lukt :) (voor jou in de avond..)
    Maar tis goed om te horen dat t nog steeds goed gaat daar hier gaat ook alles prima.. Zaterdag nog wezen bowlen met mensen van me werk wat een zooitje was dat weer zeg :P maar wel lagge..
    Veel plezier op je verjaardag.
    mzzzls ruub

  • 05 Maart 2007 - 21:45

    Tante Janny:

    he die Mark.Eindelijk wat van mij. Heb een poosje in Oostenrijk gezeten. De afgelopen 2 weken je site gevolgd en ben nu helemaal bij. van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van. Maar daar heb je weinig moeite mee geloof ik. Heel veel liefs van ons en een dikke knuffel. Tante Jaany en onkel Piet.

  • 05 Maart 2007 - 21:52

    Karlyn :

    haaai poepie goede morgen ;) heeeeeeeeeeeel erg gefeliciteeeeerd... ik had je al een mailtje en een sms gestuurd maar stel dat dat allemaal mis gaat dan lees je het nog hier :) ik bel je mijn morgenochtend jou vanavond :) dan bel ik je mijn morgenochtend voordat ik naar school eerste uur dus voor mij vroeg maar voor jou dus niet vroeg maar reken ff wanneer dat is dan maar;)haha ik vin het allemaal nog steeds ingewikkeld... en me bedoeling was om jou precies om 12 uur een sms te sturen maar volgens mij is dat ook niet helemaal vlekkeloos verlopen;) nou scheetje veeel feest plezier enzo enne ik vin je lief!!! doehoehoeiiii xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 05 Maart 2007 - 21:54

    Roy:

    hee mark zozo al 19 das niet mis :P hartelijke gefeliciteerd. heb al lang niet meer geschreven dus hier komt weer een bericht van mijn kant. nou ten eerste heb ik een rare mode show gedaan voor footlooker met mijn bmx, jammer genoeg was het meer catwalk lopen dan bmxen maar toch wel heel leuk overnacht in een 4 sterren hotel en heb er toch 300 euro voor gekregen dus misschien als je geen werk kan vinden zou je nog naar een modellen bureau kunnen stappen. "just kidding:P" nou ten tweede heb ik een test gedaan bij den haag voor mijn vervolg opleiding en die heb ik met succes doorgebracht: ben aangenomen. maar het liefst wil ik naar amsterdam maar die test moet ik nog gaan doen ik schrijf je wel als ik de uitslag heb van die test. nou als laatste zeg ik hou je taai niet te veel drinken op je verjaardag. wat zeg ik nou? ga maar gewoon lekker je gang daar and enjoy laterz roy

  • 05 Maart 2007 - 21:56

    Kar:

    zooo roy waren we tog bijna tegelijk ;) wat een toevalligheid zeker ook na americans next top model nog ff achter de pc gegaan ghehe ;) doeiiii

  • 05 Maart 2007 - 21:59

    Kar:

    zooo roy waren we tog bijna tegelijk ;) wat een toevalligheid zeker ook na americans next top model nog ff achter de pc gegaan ghehe ;) doeiiii

  • 05 Maart 2007 - 22:00

    Roy:

    hee mark zozo al 19 das niet mis :P hartelijke gefeliciteerd. heb al lang niet meer geschreven dus hier komt weer een bericht van mijn kant. nou ten eerste heb ik een rare mode show gedaan voor footlooker met mijn bmx, jammer genoeg was het meer catwalk lopen dan bmxen maar toch wel heel leuk overnacht in een 4 sterren hotel en heb er toch 300 euro voor gekregen dus misschien als je geen werk kan vinden zou je nog naar een modellen bureau kunnen stappen. "just kidding:P" nou ten tweede heb ik een test gedaan bij den haag voor mijn vervolg opleiding en die heb ik met succes doorgebracht: ben aangenomen. maar het liefst wil ik naar amsterdam maar die test moet ik nog gaan doen ik schrijf je wel als ik de uitslag heb van die test. nou als laatste zeg ik hou je taai niet te veel drinken op je verjaardag. wat zeg ik nou? ga maar gewoon lekker je gang daar and enjoy laterz roy

  • 05 Maart 2007 - 22:03

    Roy:

    haha ja klin stiekem wel gekeken maar ga nu slapen (zo je ook moeten doen);)

  • 05 Maart 2007 - 22:05

    Kar :

    hahaha oeps alles gaat twee keer... dat komt als je op vernieuwen drukt..me berichtje deed het ff niet dus dee ik dat en nou staat tie der twee keer en denk dat dat bij roy ook het geval is sorry voort ongemak... haha lullig voor jou mark... dacht je bijna dat je in 1 keer heeel veel berichtjes had ;) grapje hoor... nogmaal gefeliciflapsteert :D doeiii

  • 05 Maart 2007 - 23:09

    Maaikie:

    Hé kerel, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Geen idee hoe laat het bij jou is, maar dat boeit nou ff niet! Maak er een leuke dag van en tot mails maar weer! Kuzz en knuffel Maaikie

  • 06 Maart 2007 - 17:53

    Naomi:

    Happy birthday to youuu,, happy birthday to youuuu,,
    happy birthsay, happy birthday, happy birthday toooo youuuuuu!!!!!!!!!

    :D Mooi gezongen of mooi gezongen?!! Hoop dat je het gehoord hebt daar ;)

    Van harte gefeliciteerd Mark!!

    Drie dikke zoenen,,
    Naomi

  • 06 Maart 2007 - 19:05

    Carmen & Martine:

    Hiep Hiep.......HOERA(ja hoor de handen gingen in de lucht)
    Mark, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, al is het bij jou al (bijna)voorbij!!!Heb je nog gefeest of heb je het maar heel sober gehouden?!?!?!?Werkse
    xx

  • 06 Maart 2007 - 19:26

    Pouw:

    Ha gozer hoe is het nou dan ik dacht laat ik ook is ff zo'n stukkie bouwen.. maar zo te lezen bevalt het wel daar he? nog gefeliciteerd pik! maar die foto's zien der wel lekker uit... zulk lekker weer en geen foto's van vrouwen in bikini vind ik tegen vallen pik. maar nog veel succes daar.. en ik lees wel weer van je! laters Pouw

  • 07 Maart 2007 - 09:23

    Sander:

    Heeej Mark!!
    Ziet er gaaf uit hoor daar, me neef is er ook een half jaar naar toe geweest!!
    MAAAR, nog GEFELICITEERD he!!! :D beetje kunnen vieren daar?
    veel plezier nog

    Groetjes Sander

  • 07 Maart 2007 - 13:22

    Anja:

    en .... heb je het druk gehad met het in ontvangst nemen van alle felicitaties??Op de site in ieder geval veel belangstelling en aan ons is het ook niet voorbij gegaan, Ik heb zelfs een cadeautje gekregen :-)bij gebrek aan jou aanwezigheid. Lief toch?Nu is het feest in ieder geval weer voorbij, op naar een volgend hoogtepunt:-)Ben benieuwd naar je plannen. kus Mam

  • 07 Maart 2007 - 23:10

    Henrique:

    Ha Mark,

    Tim zat ook in Mildura, zocht werk, kreeg het niet direct en vertrok naar Nieuw Zeeland voor twee weken, vervroegde vakantie.........Komt wel weer in Mildura terug. Heb je tussen al die backpackers ook Hollandse kaaskoppen gezien? Dan zat Tim er vast wel bij!
    De verhalen van jullie zijn nog steeds identiek. Grappig! Ook veel foto's trouwens.
    Werk ze. En let goed op je tilhouding! De ziektewet kennen ze daar in OZ niet!!

  • 09 Maart 2007 - 09:46

    Marco:

    nou dat is mooi maar niet van die spierpijn.
    alvast gefeliciteerd want ik denk dat ik geen genoeg tijd heb om het dinsdag te doen want ik heb het erg druk.Ik zal je er aan herrineren

    groetjes je leuke neefje marco

  • 09 Maart 2007 - 09:47

    Marco:

    owja ik wou even zeggen dat dit een kort stukje is want ik weet niet zo veel.

  • 15 Maart 2007 - 19:27

    Oma :

    ha die mark even een berichtje van mij er waren veel felicities opje verjaardag er ging weeer iets niet helemaal goed,denk ik maar treur er maar niet om ik heb toch wel aan je gedacht.leuke fotoos trouwens jebent ook wat dikker geworden heb ik dat goed gezien,nouhet staat je niet verkeerd.verder weinig nieuws van het thuisfront dus stop maar weer dikke kus oma.doeiiiii.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 40343

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: