Payday - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Payday - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Payday

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

10 Maart 2007 | Australië, Sydney

Op deze heerlijke dag heb ik een paar heerlijke mededelingen :D ten eerste was mijn verjaardag echt megatof, een meisje dat ik helemaal niet goed ken had gewoon pardoes een taart voor me gebakken echt te lief gewoon, verder heb ik ook heeeele leuke cadeaus gehad als je wil weten wat stuur je maar een mailtje want is niet gepast voor op de site... ;) Verder ga ik samen met Odette een bus kopen, aleen de prijs moet nog even besproken worden. Dat wordt dus heerlijk cruisen in ons eigen busje!! Oow en tis niet een nieuwe vlam ofzo gewoon een vriendin ;). Ten derde heb ik vandaag tijdens mijn werk iets avontuurlijker beleefd dan de afgelopen dagen (ja zelfs avontuurlijker dan 2 dagen geleden toen we bijna overhoop werden gelopen door een kangeroe) Anyway ik heb dus oog in oog gestaan met de op 1 na giftigste slang ter wereld (brown snake, klinkt niet zo dodelijk maar istie dus wel) dat was echt te vet!! GElukkig was die slang aan het minderen met mensen eten anders had ik dit bericht waarschijnlijk niet kunnen creeeren, want het gif van deze rakker geeft je maar een half uur de tijd om een antidote te bemachtigen.
Ten slotte wil ik iedereen nog even bedanken voor de verjaarsberichtjes enzo.. en ik vind het idee dat carmen haar handjes voor mij in de lucht gooit echt suuuuuper lief! Wil je binnenkort even een foto sturen martine of mies?? Ooow en ik heb Tim nog niet ontmoet, Mildura is best wel groot en er zijn heel veel hostels hier.. zou wel grappig zijn by the way maar goed.. Auf wiederschreiben

• 09 Maart 2007 - 09:06

Oma:

Hier ben ik weer jemoeder zei dat met je verjaardag mijn berichtje er niet opstond,dus alsnog mijn felitatie.verder regend het hier weer en bij jou schijnt de zon volop,neem ik aan maar ja vershil moet er blijven dus we doen het er maar mee.verder weet ik niets nieuws dus stop ik maarweer. een dikke kusvan mijmen ik lees wel weer iets nieuws van jou .doei...

• 09 Maart 2007 - 10:41

Anja:

gatsiedarrie Mark, die slang word ik niet blij van. Had je goede schoenen aan?? Lijkt me wel iets om aan te denken als je in de outback ben (en ook in de rest van Oz), Maar Mary staat op me te wachten,ik ga een weekend uit bespreken met mijn vriendinnen, in plaats van wandelen, het regent hier. Dus spreek je gauw weer. alvast een kus Mam

• 09 Maart 2007 - 11:03

Anja:

Toen ik mijn vorige berichtje schreef was ik vergeten op OK te drukken vandaar dat hij pas gepost is nu ik alweer terug ben. Leuk hoor die verzekerde bus. Laat je maar lekker inspireren door je gewoon een vriendin en dus geen nieuwe vlam, Yoga Odette, om onderweg allemaal mooie dingen te bekijken. Vergeet je niet om aan reisverslag te doen (al is het alleen voor jezelf) Misschien is een dagboek iets.En dan maar hopen dat je geen andere enge wereldburgers in hun territorium verstoort. Een beetje antidote mee en weten hoe je moet prikken is dat nog een idee? Je hebt niet overal binnen een half uur the nearest doctor/hospital. Lach maar, een klein beetje bezorgd zijn mag heus wel en goede ideeen kun je ook naast je neer leggen :-)Nou vriend dit was het voor nu en hier. dikke knuffel mam

• 09 Maart 2007 - 11:43

Michiel:

Zo Mark, lekker bezig daarzo. Gister nog een grappig moment op school gehad. Er ging een lijst rond wie zich nog niet ingeschreven had voor een project in de Ardenne, jij bleek dat nog niet gedaan te hebben ;) dus doe dat ff! hahah ze weten dus nu pas dat je van de opleiding bent.
    Verder ist hier regenachtig naar weer en is er geen aars te beleven. Veel plezier, en ik lees snel weer wat!
    Michiel

• 09 Maart 2007 - 12:00

Wil En Jody:

Hai Mark, super dat je het zo leuk hebt. We genieten van je verhalen. Deze week lekker bakkie bij je moeder gedaan voor je verjaardag. Lekkere brownies door Laurie gebakken, dat kan zij als geen ander. Leuk dat je je verjaardag zo hebt gevierd en dat er nog mensen aan je dachten. Dat doen wij ook,kijk uit, verzeker je goed met die bus! Veel plezier! Groetjes van de AKkerwinde.

• 09 Maart 2007 - 18:19

Tobias:

Moge!!
    He payday geweldig niet :) Maar mailtje krijg je binnenkort want ben natuurlijk nieuwsgierig naar die mooie cadeau's voro jou!

En foto van jou toekomstige bus mag er dan ook wel bij! Super gaaf cruisi'n!

• 09 Maart 2007 - 18:20

Tobias:

Nou lekker is dat druk ik al op plaats reactie terwijl ik nog niet helemaal klaar was.

Maar met die slang is dat een groot beest.. Ik heb zo'n hekel aan slangen vind het echt de meest afschuwelijke beesten... Maargoed jij vond het VET.. dus dan is het leuk:)!

Maar uhm mailtje zie je dan komen! Laterrrs en importeren die bus ;) !!!

• 10 Maart 2007 - 17:33

Karlyn:

haai mark late reactie ;) had even me mail niet gechekt chekd???( hoe schrijf je datttt))) maar je begrijpt vast wat ik bedoel! fijn zo'n slang echt super eng.. maar wel een heel stoer verhaal natuurlijk! en echt cool dat je zo'n vette verjaardag heb gehad!!! mail me nog ff wat die cadeaus waren of denk ik al ongeveer goed denk je? nou mark mijn tongpiercing gaat niet door hoor haha twas denk een opvliegging ofzo en vind het tog niet helemaal mn ding! vandaag gewerkt en een ijskoffie test gedaan was echt heeel gezellig maar ben wel misselijk:P oow we gaan eten.. patat op zaterdag avond *zucht* ;) nou poeperd ik spreek je doehoeiiii xxxxx

• 10 Maart 2007 - 23:50

Tante Janny:

he mark, was het echt een grote slang of gewoon een addertje? Anyway ben blij dat ik ze hier niet tegenkom. Doe voorzichtig met je bus. groeten van ons xxx

• 11 Maart 2007 - 10:18

Rik:

Mark, je gaat mij toch niet vertellen dat het en oude volkswagen bus is.. want dan word ik helemaal stikstappeljaloers haha;-)

• 11 Maart 2007 - 20:17

Marco:

toen mijn vorige berichtje zei ik alvast gefeli maar dat was een foutje......
    moet kunnen.
    en ik al je er aan herrinnneren als ik het ook niet vergeet.
    ik vraag aan je moeder wel wat je e-mail. adres is dan stuur ik daar wel een e-mailtje naar toe.
    ik had het touwens niet gedurfd met die slang zo voor me neus.
    nu even over iets leuks.
    zijn er ook casino's daar of is het daar allemaal een beetje.....
    niet net zoals in las vegas en dat soort steden.
    maar een jaartje duurt toch nog wel lang hoor zo lang kan ik je niet missen.
    maar ik ga nu weer want ik weet niks meer

gortjes je leuke neefje

hoezo gooit een dom blondje een dobbelsteen in de lucht???

het antwoord komt later.

• 13 Maart 2007 - 13:40

Kim1:

Mark!!
    Wat een spannende verhalen toch weer allemaal!
    Ik zat btw je foto's te bekijken en toen merkte ik op dat je vet lang haar hebt en ik zag een baard! Is dat in in Australië? Ik schrok me dood! Maarja.. het maakt niet uit, het ziet er wel grappig uit.
    Nog heeeel veel plezier daar!
    Groetjes Kim