Mail - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Mail - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Mail

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

12 Maart 2007 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,
wil iedereen die een mailtje stuurt dat op me hotmail account doen via gmail krijg ik niet alles binnen.. oow en het was best een gevaarlijke slang tante janny :P maar ik leef nog :) groetjes

  • 11 Maart 2007 - 10:55

    Anja:

    ha markbussiegekocht:-)vreemd hoor die mail. ik dacht dat g mail juist de bedoeling was ipv hotmail omdat die beter door zou komen? Kijk eens of je volgend week in Melbouren een pc kan vinden met skype, kunnen we even uitgebreid bellen/praten. Lijkt me wel wat. dikke kus en kijk uit met die bus (rijmt)liefje.

  • 11 Maart 2007 - 11:23

    Maaike:

    Hoi Mark,
    Wat is je hotmailadres dan? Die heb ik helemaal niet man!

    Kuzz Maaike

  • 11 Maart 2007 - 17:38

    Paps:

    ik wens je veel rijplezier met je bussi(over welk merk praten wij).rij niet te hard want en bussi is geen racemonster en de wegligging is in het algemeen wat minder.wanneer vertrek je of ben je al onderweg? in ieder geval geniet van je trip en we hopen op veeele fotos .groetjes ook hier van mijn werk .volgende week is het nederlands elftal weer bij ons.iedereen hier leeft ook met je mee.liefs paps

  • 13 Maart 2007 - 05:36

    Mark:

    Daar zijn ze dan!! Nog niet alle foto's want ga nog wat betere maken van het meloenen plukken hoop ik.. De laatste loodjes wegen het zwaarst zo geld voor mij ook hier. Nog 3 dagen werken en dan zeg ik gedag tegen de pablo's, sugar kisses, honey dews en blue lagoons, meloenen dus. Voor wie het nog niet wist, mijn hotmail is markie_winter@hotmail.com. We vertrekken zondagochtend in onze dikke toyota busjuuuh en dan gaat het reisavontuur zich verder ontpoppen :D. Adios

  • 13 Maart 2007 - 06:24

    Kar:

    hahahahaha wat zie je der heerlijk verwilderd uit;) maar het staat je goed en wat ben je bruuiiinnn:O maarja ik ga je nu mailen! doehoeiiii xxxx

  • 13 Maart 2007 - 06:34

    Anja:


    wat en ozzie look heb je inmiddels gekregen.jJe draagt ook kleding die ik helmaal niet ken, (of was dat tijdens de foute party)Die hoed vind ik het allerstoerst, aan de baard moet ik wel even wennen, hoort er wel een beetje bij:-) Gaaf hhor om er wat van te zien, doe maar flink je best met het fototoestel. dikke kus mam

  • 13 Maart 2007 - 08:38

    Paps:

    je look herinnerd mij en beetje an de flower-power.dat haar mag nog wel iets langer.ik
    hoop voor je dat je toyota net zo sterk is als onze mazda. het zijn weer hele gave fotos.ik kijk er met veel trots naar ze. mooie traditie trouwens en meloen in plaats van en taart,en veel gezonder ook.kunnen we hier ook invoeren .scheelt en hoop werk. en calorien voor de dames.in ieder geval heb je weer en hoop warenkennis over meloenen opgedaan ,zelfs ik ken ze niet allemaal.
    veel rijplezier en maak en foto van jullie bus.
    groetes
    paps

  • 14 Maart 2007 - 21:18

    Milou:

    Haha wat een wildgroei joh:P Die baard vink niks hoor... dat lange haar staat je wel ;) xxx

  • 15 Maart 2007 - 06:33

    Kar:

    joo heb je me mail nou gehad of nie??? doehoei

  • 16 Maart 2007 - 07:03

    Anja:

    Nog maar even een snelle reaktie op je site. De PC was weer erg vervelend van de week, vandaar de radio stilte, Vanmiddag doe ik een nieuwe poging. Alvast veel succes met de laatste loodjes bij deze baas en geniet van je payday en trip naar Melbourne. Odette de groeten liefs mam

  • 18 Maart 2007 - 16:35

    Tante Jany:

    hé cowboy Mark. Staat je goed met dat lange haar. Een baard vind ik iets minder maar hoort er bij. Veel plezier van de bus maar doe voorzichtig. Liefs tante Jany.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 40349

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: