On the move - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu On the move - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

On the move

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

19 Maart 2007 | Australië, Melbourne

De eerste trip met onze vet coole bus zit erop. Na een lange en saaie weg vanuit mildura kwamen we eerst aan in Bendigo waar we een nacht op een camping logeerden. Deze ochtend zijn we vertrokken naar Melbourne om lekker te relaxen op het strand. De bus is echt oud en ziet er niet uit maar ik ben er al helemaal verliefd op. Morgen nog ff wat dingetjes regelen en kopen voor in en op en aan de bus om em wat te pimpen. Het vakantiegevoel is op en top aanwezig vooral omdat de tekenen van het meloenen plukken nog in al mn gewrichten te voelen is waardoor ik de vrije tijd veel meer waardeer dan normaal.
Degene die mijn nieuwe look niet op prijs stellen kan ik voor een deel gerust stellen, ik heb weer scheergel in bezit :P. Maar aan de andere kant heb ik de kapper voorlopig verbannen dus dat lange haar wordt nog wel erger (beter vind ik ;)) Verder heb ik nog enkele fotootjes inclusief actiefoto's van het meloenen plukken. Ooow eh marco waar blijft het antwoord op die grap joh ik zit maar te denken en te wachten maar kom er niet uit ;). Morgen of overmorgen rijden we door naar de great ocean road wat echt schitterend schijnt te zijn dus daar heb ik wel heel veel zin in. het avontuur blijft zo lekker doorgaan, helemaal top!!
Groeten
P.S. de laatste 2 foto's zijn wat ouder heb ik ff gejat van maart en mart (www.mozzies.nl)

  • 19 Maart 2007 - 13:21

    Karlyn :

    oehhh mark je ziet er wel sexy uit zo meloenen plukkend haha :P je bent nu ook online maar reageert weer is niet hooooowwww... ik heb ff een ouwe spijkerbroek van je gejat voor mn presentatie drama is dat goed?? haha vast wel.. maar vette foto's heeel stoer!! en ik weet wel het antwoord muhaha maar ik ga em nog niet verklappen!!nou leuk dat ik een keer de eerste ben hoor!! enne praat ff terug als je dan tog online ben;) nouwuh ik ga mijn monoloog oefenen want die heb ik morgen al en het gaat nog niet helemaal vlekkeloos!!! succes met je bus en maak der ff wat foto's van enzo das tog cooL!! oow trouwens.. na deze toetsweek ben ik dinsdag en donderdag vrij.. das echt fijn nog maar 3 dagen school in de week jeeejj.. nou doehoeiiii xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx je ZUS ( dat we niet weer misverstanden krijgen dat ik je vriendin zou zijn) hahahaha

  • 19 Maart 2007 - 14:15

    Laurie:

    haaj poepp
    super chille foto's jonge... later als ik met thara ga reizen willen wij ook zo'n bus gaan kopen :P en em dan helemaal bespuiten met graffitie enzo:p maar je hebt ut wel chill daar he volgens mij :) en trouwens ik vind je een lekkerding met of zonder baard hoor maar ik moet frans gaan leren :( dikke kus je zusje smak....(K)

  • 19 Maart 2007 - 18:07

    Roy:

    hee mark khoorde dat je een busje had gekocht jammer dat der geen foto's van zijn. maar die foto's die der nu staan zijn ook echt gaaf. nou hopen dat je na het trekken weer zon relaxte baan krijgt:p heel veel plezier nog en ik zie die foto's van het busje nog wel een keer. als me bmx erin past en karlyn dan koop ik hem over (als die in een envelop past???)

  • 19 Maart 2007 - 19:53

    Tobias:

    Ooh mark, vertrouw je de kappers daar niet :P.. Maar zorg goed voor jezelf;):P En cruise ze !!

    laterrrs

  • 19 Maart 2007 - 19:54

    Tobias:

    O ja en trouwens je bent vandaaag al de hele dag online... Heeft iemand je gehackt of hoe fix je dat ??
    Laterr

  • 20 Maart 2007 - 01:55

    Mart:

    Hee poepie,
    alles goed hier hoor! Op dit moment regen, valt een beetje tegen, dus het hele hostel is vrij sinds gisteren.. Voor de rest zijn er 4 nieuwe jongens bij gekomen, aardige gozers. De vrouwen komen een beetje in de minderheid, jammerrrr :P

    Ga je goed mannetje, geniet ervan met Det, laat je niet opjagen he ;)

    We zien elkaar in NL weer vriend!
    Kus, Mart
    ook van Maart!
    www.mozzies.nl

  • 21 Maart 2007 - 07:31

    Paps:

    he mark geweldige fotos,zo de zien heb je wel hard gewerkt.je bent er wel en sterke vent van geworden. en heb je wel en vakante verdient.ik wens je veel plezier op de grand national road geef goed je ogen en je fototoestel de kost en ik hoop dat je lang plezier van je oldtimer mag hebben
    groetjes en
    kus paps
    ook de groetjes aan odette

  • 22 Maart 2007 - 04:09

    Michel:

    Hey mark nou daar ben ik dan. probeer ff uit te vinden hoe ik een foto moet sturen maar lukt me nog niet echt. Slaap lekker aan het strand en de foto komt asap. laterrr

  • 22 Maart 2007 - 04:26

    Michel:

    Nou mark ik ben er nog niet achter, maar als je ff je hotmail adres achter laat dan stuur ik ze daar wel naartoe. nou komt jaap binnen en die zegt dat het markie_winter@hotmail.com. ik stuur ze daar wel naar toe dan hoor ik het wel of je ze gehad heb. slaap lekker laterrrr

  • 23 Maart 2007 - 08:16

    Anja:

    ik ben wel een beetje aan de late kant met reageren deze keer.Komt door al ons heen en weer gebel. Heb nu ook weer niet zo gek veel tijd. het is vrijdag en je weet.... dan moet er gewandeld worden :-)
    Ik vind de fotos fantastisch en jou om op te vreten.dat wist je natuurlijk al wel, mischien kun je nog eens een close up maken van odetje (ff een zonder hoofddeksel, ben zo benieuwd hoe ze er uit ziet. Wie weet komen we daar nog wel achter. waaaaant..............

    daar komt Mary
    doei scheet
    kus mam

  • 23 Maart 2007 - 13:01

    Jaap:

    Hé vriend, hoest nou? Heb je je portomon....,portemonnai.....portemonee....., dat ding waar je je geld in bewaart, alweer gevonden? De foto's zijn echt fetkoel, wekkoooo en ook helemaal te gek. Wou dat ik er ook zat. Ach, frankrijk is ook best leuk. Ietsje dichter bij huis hè. Veel plezier op de great ocean road, geniet ervan. Hoop dat de bus het uithoudt. Heb jum nog een beetje opgekalefaterd? Nou, de kriebels en we belluh....O ja, groeten aan Odette.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 40339

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: