Relaxtemundo!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Relaxtemundo!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Relaxtemundo!!

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

24 Maart 2007 | Australië, Melbourne

Hallooow allemaaal woooows ik heb weer lots of stuf te vertellen en heb maar 8 minuten.. ok ff in sneltreinvaart dan maar.. ten eerste, we hebben een boete van 275 australische euri omdat we fout geparkeerd stonden, me portomonnaiee is foetsie en we zijn nu pas de great ocean road aan het berijden maaaar tis hartstikke fijn allemaal want tis keigezellig en heb een fetkoele tas van billabong gekocht echt helemaal hip weer. Ik kon het toch niet laten om snel ff een foto van mn megacutelieveschattige nichtje op de site te zetten, dus kijk en bewonder. Hoop dat ik niet 2 fast ben voor jullie maar heb het hartstikke druk met leuke dingen doen haha :D. Ben vast nog wel wat vergeten te vertellen maar meer daarover next time en dan wel met wat foto's van de Grote Oceaan Weg uiteraard :D Maar goed alles helemaal relaxtemundo zoals Odette dat zo mooi zou zeggen op deze momenten. Adios Vrinden

  • 24 Maart 2007 - 02:00

    Muhzelluf:

    oeps toch geen foto gaat te langzaam :S volgende keer beter:D groetjess

  • 24 Maart 2007 - 02:56

    Michiel:

    Heej gast,
    Beter scheer je je volgende keer als je op de foto gaat! je hebt echt een f*cking baard!
    volgens mij heb je het prima naar je zin. Enjoy your time....
    Michiel

  • 24 Maart 2007 - 12:20

    Kar:

    haai markus... jeej wat een snel bericht kan em amper bijhouden!! maar heb toetsweek ga nu leren stuur je vanavond wel een uitgebreide maildoehoeiii xxxxxxxxx

  • 24 Maart 2007 - 15:58

    Marco:

    hoi mark sorry dat ik een tijdje niks geschreven heb.
    dat kwam omdat ik het een beetje druk had met school.maar ik zal nu het andwoordt geven op die grap door feyenoord 3-0 door te laten staan.
    maar wat bedoel je eingelijk met die leuken dingen doen dat wil ik nou wel is even weten!! je gaat zeker achter de meiden aan?
    zijn er eingelijk wel leuke meiden?
    ik hoop voor je eingelijk dat je het naar je zin hebt en geen hiemwee krijgt.
    maar dat denk ik niet.
    nou ik ga weer want ik weet niks meer denk ik

    groetjes je leuke neefje

    p.s. zoek maar een leuke meid als je die kunt vinden dan mag je haar van mij mee hier naar toe meenemen

  • 25 Maart 2007 - 15:51

    Anja:

    zeker een snel berichtje. aan de telefoon doe je er langer over :-) 8 minuten is echt nix. Maar gezellig hoor kletsen. Marco gaf aan wel mee te willen naar ozzie in de koffer of zo. Kun je hem hebben in je bus. en klopt dat nou met die mop marco? Het goede antwoord op de juiste vraag??? Leuk woord Odette relaxtemundo die houden we er in. wordt nog eens tot levensmooto verheven. Nog wel even oefenen. maar wie weet...Knullie zo snel als jij met je mailtje ben ik ook. Moet nog super veel regelen en heb nog maar een paar minuten. hou je toaai en we contacten, sterkete met ale portemenee en rijbeweijs perrikelen.
    liefs mam
    Oja onze prinses was vanmorgen echt weer om op te vreten.Ik mag een keertje met haar fietsen:-)
    doei

  • 25 Maart 2007 - 17:34

    Laurie :

    haaj poepie
    we gaan naar AUSTRALIË!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt f*cking cool gwoon gozer...
    wie had dat nou gedacht :p ik heb vrijdag op zaterdag het c-weekend van de korfbal gehad:p was wel cool nie geslapen natuurlijk en super vieze dingen gegeten zoals appelmoes met pindakaas en zilveruitjes met stroop en nog meer dingen :p het thema was dan ook fear factor :p maar ik meot huiswerk maken en me kamer opruimen;p owja ik kan een ienie pienie poepsie beetje bmx-en ;P ik kan op een halve halfpijp ding en kan bijna achteruit fietsen maar dat moet ik nog ff oefenen nou doeii poeppie xxx ik hou van je(K)

  • 25 Maart 2007 - 19:37

    Rik:

    Top vriend, have fun.. mooie blonde lokken

  • 26 Maart 2007 - 18:41

    Paps :

    ben en beetje laat deze keer met mijn reactie,maar beter laat dan nooit.zit op mijn werk in afwachting van het diner van de boys van de KNVB. hebben zaterdag tegen Romenie weer en waanvoorstelling laten zien en hebben helemaal geen eten verdient (wateren brood mischien)het werd0:0.maar mischien wist je dat al.
    ik hoop dat je in je vetkoele das je spulletjes en beetje beter bij elkaar kan houden.mischien ook en bril voor de verkeersborden erbij. (grapje)ik hoop dat je eindelijk op die grat ocean road on drive bent en van de uitzicht geniet met je maatje.en vooral relaxtemundo met rijden anders zie je nix.
    groetjes an jullie allebij

    your loving paps

  • 30 Maart 2007 - 09:17

    Paps:

    .......t'is stil aan de overkant
    zit je zonder computer
    groetjes paps

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 40311

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: