DOM!!! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu DOM!!! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

DOM!!!

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

05 April 2007 | Australië, Adelaide

Wat ontzettend dom zeg.. zit ik gewoon me bericht te verwijderen :S hoop dat iedereen em ongeveer gelezen had.. nouja was toch niet boeiend de foto's wel natuurlijk :) Nou goed dit is voorlopig het laatste wat jullie van me horen want ik ga niemandsland in (de outback) en daar weten ze niet wat connectiviteit is dus:p ik heb de foto's ff bij dit bericht gezet.. hoop op leuke reacties want vind het heeeel leuk altijd om te lezen ook hoe het in nederland is enzooow..
Groetjes

  • 05 April 2007 - 08:26

    Kirsten:

    Hey Markie!! Wat ontzettend leuk om te kunnen lezen en zien wat je allemaal meemaakt! Het lijkt me geweldig daar! Hoe lang blijf je nog 'Down Under' ;) Geniet ervan in ieder geval! Maar dat doe je toch wel haha..

    xxx Kirsten

  • 05 April 2007 - 09:47

    Anja:

    Hoe ga je al die leuke berichtjes dan lezen liefje als er geen connectiviteit is?? Gelukkig heb je de fotos weer teruggeplaatst want die zijn zeker het bekijken wel waard voor tout le monde. Neem je genoeg water en benzine mee in the outback. Niet nog meer domme akties hoor. zo'n mailtje is tot daar aan toe. bekeuringen, rijbewijzen en pasjesgedoe is ook niet levensbedreigend, maar the outback..... daar moet ik even van slikken als ik bedenk wat daar mis kan gaan. (vergeef mijn bezorgde moederhart:-) )
    Hier in Nederland is het bijna pasen. Bij jullie ook natuurlijk maar merk je er iets van? Ik neem niet aan dat je ook gaat waken zaterdag op zondag nacht:-) Vandaag zou het in Oosenrijk spinazieeetdag zijn (met een spiegelei) Daar heet witte donderdag namelijk groene donderdag. Allemaal in het teken van opnieuw beginnen en hoop vor de wereld. Misschien een leuke discussie met Odette? :-). Jullie zijn tenslotte ook erg met cultuur bezig mogelijk ook met religie, normen en waarden enzo.

    Genoeg gepreekt lieverd. Ik heb nog steeds niet gemaild over al mijn voorjouregel aktiviteiten van van de week, maar eigenlijk kunnen die je beter een rotzorg zijn. Je kunt er toch daarvandaan niets aan doen en ik zorg wel dat het goed komt. Relaxtemundo houden we er gewoon in.goeie Odette:-)
    Ik hoop dat je dit dan nog wel even kan lezen, ben erg benieuwd naar je ervaringen in the outback. Wie weet hoe spiritueel Ayers rock is. Kijk goed uit en drive carefully.
    dikke kus en knuffel mam

  • 06 April 2007 - 08:00

    Peter Van Der Mey:

    Ik wilde je eigelijk feliciteren met je verjaardag, maar zo te lezen loop ik wat achter.
    In iedergeval nog van harte, geniet en we missen je.


  • 06 April 2007 - 18:03

    Laurie :

    ja knul das best dom he dat je gewoon je bericht verwijderd nee hoor poep is nie erg ik had em toch al gelezen :) hier is ut best hoor was vandaag vrij en maandag ook :p vanwege pasen morgen ( zaterdag) het ik een dans uitvoering in barendrecht en de week erna weer komt omdat de selectie en de normale jazz niet in een zaal kunnen dus moet ut op 2 datums ofzo ...:( beetje raar maarja... geeft niks voor de rest gebeurt hier niet zo heel. nou ik spreek je nog wel ooit over heeeel lang ;) nou houdoe xxxx luisje pluisje kevertje ( zo noemt thara me tegenwoordig:p) xxx

  • 06 April 2007 - 18:04

    Laurie :

    ps. ik vind je lief en mis je heel erg (k)

  • 08 April 2007 - 10:14

    Marco:

    hooiiii
    ik vergeet telkens te schrijven dus het duurt telkens wel even voor dar je weer wat an me hoort.
    maar die grap had ik fout gedaan.
    het was waarom gooit een dom blondje een dobbelsteen in de lucht.
    wie het hoogst gooit mag beginnen.
    dat was hem eingelijk maar ik was een beetje in de war.
    die ander was dus hoe maak je een voebal wedstrijd spannend??
    door feyenoord 3-0 voor te laten staan.
    dat was die andere dus.
    maarja dat kan gebeuren.
    bij oms is het weer heel best 15 tot 16 graden en bij jou nog ietsje warmer zo te zien.
    nou ja ietsje een beetje heel veel ietsje.
    nou ik weet nu al niks meer dus ik ga er maar weer van door.

    groetjes marco

    p.s.het is groen en het komt uit duistland

  • 08 April 2007 - 14:31

    T Janny:

    wat een mooie foto s mark. zou bijna jaloers worden. enjoy your trip en laat nog eens wat van je horen en zien. groeten t janny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 40311

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: