Down UnderGround - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Down UnderGround - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Down UnderGround

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

09 April 2007 | Australië, Adelaide

Sneller dan verwacht weer een berichtje uit Oz. Ik zit nu in Coober Pedy (betekend in het Abo's : witte man in gat) het opaalwalhalla van Australie zo niet van de wereld :D. De mensen leven hier ongeveer allemaal in grotten onder de grond door de enorme hitte. Deze ochtend zijn we met een zelfstandige mijnwerker meegeweest in zijn mijn om ons fortuin te zoeken.. verder dan wat glimmend grut kwamen we echter niet. Morgen gaan we verder met onze trip, en dan komen we aan bij Ayers Rock heel cool dus... nou ik heb nog 90 seconden internet dus ik zeg weer gedag bedankt voor de leuke reacties zaten paar verrassende bij echt tof is dat :D groetjes!!

  • 09 April 2007 - 06:58

    Tobias:

    Moge!
    Zodan klinkt wel indrukwekkend daar hoor... Echt gaaf!
    Ik ga straks naar de Auto RAI even kijken of er nog wat moois voor me bijstaat :) Nou ja nog geen auto vooor mij binnenkort maargoed...

    Verder gaat het hier allemaal wel goed weer super weer! Echt heel relaxt :D Eindelijk terrasjes weer !

    Maar ik ga ervandoor!

    Laterrrr

  • 09 April 2007 - 12:00

    Eline :

    heeii mark . alles goed ? met mij alles supper . heb jj het naar jj zin ? ik hoop het well . miss jj wel hoor .
    maarja ik zal nog well een xtje schrijven . doei doei xxxx jj nichtjee

  • 09 April 2007 - 13:03

    Sabijn:

    Heeyyy Mark!
    Hoe is het daar in Australie?! Zo te zien prachtig! Ik zit in een Tentamenweek en ben smachtend naar jouw foto's aan het kijken,.. zo kan het leven dus ook zijn!:p Het ziet er echt heel mooi uit!! Misschien moet ik ook maar eens een jaar meloenen gaan plukken! Liefs en een zoen,
    Sabijn

  • 09 April 2007 - 18:36

    Maaike:

    Hoi Mark,
    Klinkt onwijs spannend wat je daar allemaal aan het doen bent!
    Vanochtend hebben we voor tante Jany's verjaardag (gisteren 60 geworden) een brunch gehad met de hele familie... was echt leuk en erg gezellig!!!
    Trouwens, Marjan en ik hebben vorige week meegedaan met de musical Jesus Christ Superstar in Oegstgeest. Kwamen we daar op de try-out je moeder en twee zussen tegen... hellup!!! Maar het was TOP!!!
    Als je foto's daarvan wil bekijken, moet je ff op jcs2007.hyves.nl kijken (als je tijd hebt natuurlijk).
    Nou, heb fun daar en tot gauw!!!!
    Kuzz Maaike

  • 09 April 2007 - 18:41

    Milou:

    Heej trolletje!
    Tenminste daar leven trollen toch ook fniet in grotten? Lijkt me wel spannend hoor een dag in een grot leven! Hoe zien die "huizen er dan uit" is de binennkant dan ook gewoon steen? Lijkt me wel raar... Jammer dat je dat fortuin niet gevonden hebt:P Dan had je nooit meer perse hoeven werken!:d Gaan we samen nog een x naar Blanes:P!

    Kusje! Mij

  • 10 April 2007 - 05:12

    Karlyn :

    haai lief! had ik nou gelijk overdat ene wat ik op tv had gezien of nie?? en ben je nog in zo'n gat gevallen ;) ik krijg vandaag mn eco terug oeohhh zal wel laten horen wat dat is geworden doehoeiii xxxxx

  • 10 April 2007 - 07:35

    Paps:

    jammer dat je geen steentjes gevonden hebt.hebben ze dan ook in de rimboe ook al internet,dat hebben ze in zommige plaatsen in oostenrijk geen eens.ben benieuwd op ayers rock .ik heb er volgens mij al ergens fotos in en boek van ons gezien
    tot gauw paps

  • 10 April 2007 - 10:50

    Kar:

    jaaaaah een 6.2 enerhoogste van de klas ils had een 6.4 echt fijn fijn fijn maar tklinkt niet zo goed maar dat is het wel hahah jeej xxxx

  • 10 April 2007 - 19:15

    Anja:

    Ayers Rock is bereikt als het goed is. Op tv zagen we van de week een programma waarin Ayers Rock ook te zien was. Idd veel zand en stenen daar zo te zien en heeeeeeeeeeeeeel warm. Loop maar geen zonnesteek op, Op een van de fotos zag ik je staan met een voor dit weer een super nuttige hoed :-). Nou ja jammer dat je geen opaaltje hebt gevonden, had ik best een leuk souveniertje gevonden, ook makelijk mee te nemen btw.Ben benieuwd naar je ervaringen op holy ground, wie weet hoeveel connectiviteit je nog tegen komt under ground, dus houd ons op de hoogte. dikke kus en knuffel mam

  • 10 April 2007 - 20:01

    Laurie :

    haaj broeder:) super cool dat je naar ayers rock gaat er is ook zo'n programma op tv over dat mensjes in ausralië willen trouwen enzo en dan word er uiteindelijk een stel uitgekozen en toen zagen we ook de ayers rock en ik wist dat goed he :D maar dat kwam ook door dat school ding project wat ik moest en weet je wat super chill is ik heb morgen de eerste 2 uur vrij :) maar ik ga weer poep doeggg

  • 12 April 2007 - 20:42

    Oma :

    hoi mark even een berichtje naar jou,ikheb je fotoos bekeken wat is het daar ontzettend mooi en wat ben je bruin leuk dat je ouders met je zussen komen al duurd dat nog wel even maardan ben je ook al langer danhalf jaar weg ,ik mis jenog steeds hoor op zondag morgen,maar eens ben je er toch weer bij ,ja toch;nu mark ik stop weer het is 11uur en ik ga naar bed dikke knuffel van mij ,endoe voorzichtig.doeiiiiioma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 40327

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: