Dutchies United VS the King Toads - Reisverslag uit Katherine, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Dutchies United VS the King Toads - Reisverslag uit Katherine, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Dutchies United VS the King Toads

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

18 April 2007 | Australië, Katherine

Haaaa luitjes,
Wat is het leven toch mooi. Australie verwent mij al enorm met alle schoonheid en dan word ik ook nog verwend met zoveel reacties :D Werd helemaal blij terwijl ik aan het lezen was. Ik heb in ieder geval genoeg redenen om volgend jaar weer terug naar Nederland te komen.
Maar goed, ik vond dat idee van die BBQ heel goed mam. Denk dat wij dan de BBQ aardig zat zijn maar we zullen wel ff laten zien hoe wij dat doen (ozzi style :P)

Even over de titel. In Alice zijn we zoals gezegd verenigd met onze nederlandse maatjes wendy en onno (www.jemoettochwat.nl) en daar hebben we het keigezellig mee opt moment. Het beoefenen van de engelse taal schiet er wel een beetje bij in maarja dat mag de pret niet drukken. Over de padden, we kwamen dus op een camping in Mataranka waar enorme King Toads zaten en dat was zooo smerig heb een heel mooi filmpje voor karlyn gemaakt hihi die stuur ik denk pas op nadat ze in Australie is geweest anders wil ze niet meer komen:P.

We zijn vrijdag vertrokken uit Alice en de Uluru wat daar beetje bijhoord. Dat was best wel toeristisch maar we gaan nu naar het tropische en minder toeristische noorden waar het herfst is en het dry season net begonnen is. De temperatuur is gemiddeld 40 graden van echte vrieskou is dus nog geen sprake.

En marcootje ik vind het allang tof dat je zulke leuke reacties plaatst dus het maakt me niet uit als ze soms wat kleiner zijn :). In die grot was het best warm ja had het niet verwacht maar vooral tijdens het boren zweette ik me peultjes. Ik ga heel hard denken over je raadseltje ;).

Op de foto's is ook onze opgekalefaterde bus te zien nu inclusief musquito-net, en wees maar niet bang hoor pappie daar passen echt geen 7 personen in. Wendy en Onno hebben ook een eigen auto :P. Nou ik ga nu ff wat foto's plaatsen want volgens mij heb ik al weer veeel te veel geluld
Groetjes

P.S. P.S. P.S. P.S. P.S. P.S. P.S. P.S.
Nemo is de naam van onze bus, we hebben hem zo genoemd omdat de rechterbuiten spiegel slap hangt dat is dus z'n lucky fin net als in de film finding Nemo. Nemo is al 16 jaar oud maar is eergister dus opnieuw gedoopt. Dat wilde ik even kwijt voor eventuele verwarringen.

  • 18 April 2007 - 07:26

    Tom:

    Heyhey

    ik dacht laat ik eens de eerste zijn:)
    terwijl jij lekker buiten in het zonnetje loopt elke dag ben ik nu op school. maargoed verschil moet er wezen;)
    uiteraard ben ik net als alle andere wel jaloers op je ssstttt:)
    ik wens je nog veel plezier en geniet er nog van:)

  • 18 April 2007 - 09:09

    Anja:

    stoer hoor Mark die bus, ik zou hem helemaal niet meer verkopen, kun je hem niet ex/importeren, weet je hoe leuk je ermee door europa kan toeren. er is vast wel een of andere grote boot waar die op past. Tegen de tijd dat jij terug bent is het BBQ sesason in Nederland al voorbij.(btw we hebben al een keer ge BBQed op verzoek van je zus,want het was echt zomer hier!) we kunnen ook laten zien hoe goed wij zijn in Tapas maken, (naast alle andere dingen waar we ook nog goed in zijn :-)) hoe overtuigd kan je zijn van jezelf. anyway. zaterdag mogen we weer een van staaltje van Margriet haar kookkunst gaan genieten , deze keer dan maar zonder jou. Karlyn kan trouwens de grapjes en toespelingen over padden ed niet erg waarderen, dus bespaar me je fotos daarover.(for her sake)
    Ik ben benieuwd naar je ervaringen in het hoge noorden. goeie timing om het dry season even af te wachten. Heb zelf nog niet zoveel gelezen over die streek, ga daar dus maar eens aan beginnen nu ik weet dat je daar bent. Missien kan ik je nog wat tips bezorgen (grapje, inmiddels ben je natuurlijk zelf expert. Je zou het misschien niet denken maar ik laat me graag leiden door een ervaren gids van de zomer. Ik verheug me erop
    geniet jij in de tussen tijd van alle dingen die wij net zullen zien, maak maar uitgebreid verslag,zodat we mee kunnen genieten.kus mam

  • 18 April 2007 - 09:47

    Karlyn :

    Mark padden zijn niet grappig okeej! Ik wordt er al genoeg mee gepest ;)

  • 18 April 2007 - 14:21

    Laurie:

    yo dude...
    als je dat filmpje toch pas op gaat sturen als we al in australië geweest zijn kan je em ons net zo goed mee geven is goedkoper ;) ja ben de laatste tijd beetje slim bezig :P maar uhm ik heb niewe schoenen en een piloten bril ... hip he. maar super coole bus juh echt vet :) we gingen net paspoort maken maar we hadden ook toestemming van ons vader nodig we gingen eerst zo foto's maken die zijn echt te dood gewoon ik heb ontdekt dat ik een scheve schele ben daardoor me hoofd kreeg ik maar nie normaal recht en me ogen zien der ook nie echt normaal uit ofzo maar dat deden ze toch al nie :p maar toen kwamen we bij ut gemeente huis 500 jaar wachten op alle mensjes worden we weer naar huis gestuurd met z'n drietjes lullig he ik denk dat ik dat mens ga slaan nee hoor zo erg is ut nie :p maar je hebt ut vast wel naar je zin daar he :) en als je dat nie hebt daar neem ik je plek wel in zo lief ben ik wel
    nou poep ik ga maar weer xxx laus

  • 18 April 2007 - 17:22

    Maaike:

    Moge neef,
    Volgens mij kloppen de onderschriften bij de foto's niet helemaal, maar dat geeft niet hoor! Vind de foto's wel onwijs leuk om te zien en je stukjes te lezen...
    Kom maar gauw weer in Nederland BBQ-en dan komt de familie Duif vast wel mee-eten!
    Mazzel en de groetjes daar!!!

  • 19 April 2007 - 08:13

    Paps:

    hoi gozer ,eindelijk en foto van de bus.wat en gaaf ding die nemo van jullie .ik hoop dat jullie ermee nog lang en gelukkig mogen reizen dwars door ozzi-land (hmmm,heb je je rijbewijs alweer).ook en heel mooi foto met dat steentje(die hebben we in de steiermark ook)ik hoop dat er geen krokodillen in dat meertje waren.ben benieuwd op je bbq-kunsten ozzi stijl.kunnen we in huis ter duin mischien wel en spezialiteiten weekend organisieren met jou als australien bbq -chef.over de padden volgens mij heb je da ook gif -kikkers.
    op de pasgedoopte nemo met zijn geluksfin jullie veel geluk moge brengen zal ik ook en dranke nemen liefs aan jullie allemaal
    paps

  • 20 April 2007 - 11:26

    Peter Paludanus:

    Mark! Leuke verhalen en foto's hoor..ziet er allemaal super uit daar. Ben blij dat je het zo naar je zin hebt daar, kan ook niet anders;) Hoe zijn de chickies daar eigenlijk??:P Naja ik blijf je volgen veel plezier nog vriend laterrr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Katherine

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 40311

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: