Winter-time - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Winter-time - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Winter-time

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

14 Augustus 2007 | Australië, Sydney

Eindelijk is het zover! De fam is weer herenigd :P. Na een lange bus of vliegreis onmoeten we elkaar in de grote en hectische stad Brisbane.
Natuurlijk was ik erg blij ze weer te zien, maar toch was ik ook verdrietig omdat ik en Odette ogesplitst waren en ik haar heel erg mis (snik). Daarom was het erg fijn dat ik niet lang alleen hoefde te zijn.

Na een dagje bijkomen in Brisbane is onze eerste stop de heuse Australia Zoo van wijlen Stevie die ons bv olifanten wassen en voeren krokie-show en heel veel andere dieren biedt. De show was een beetje tam zoals we al gehoord hadden van Henrique want het vrouwtje was zelf best een beetje bang voor de crocs ook al deed ze heel stoer.

Een aantal dagen later komen we aan in Noosa waar we een mooie wandeling langs de kust doen en waar de meiden lekker langs de winkels kunnen slenteren. De avonden brengen we door met lekker koken en eindeloze potjes klaverjassen (EINDELIJK weer!!)

Ok voor nu, check de fotos!!

Ciao

P.s.
De groetjes van mn pap aan de HTD crew

P.P.S.
Foto's uploaden doet het weer niet!! Die k** computers hier soms ook.. ze komen eraan hoor en dan inclusief van Fraser isl!!

  • 14 Augustus 2007 - 07:25

    Tobias:

    He allemaal,

    Klinkt gezellig weer allemaal! Ik heb mijn famillie in de vakantie ook geprobeerd te leren klaverjassen, en aan het eind van de vakantie ging het er e en beetje op lijken:)! Maar goed, veel plezeier met de famillie in australie:) En laterrr,

    Tobias

  • 14 Augustus 2007 - 09:11

    Jori:

    mogge Winters(H)
    fijn om te lezen dat jullie aangekomen zijn in het altijd mooie Australië. Veel plezier, en Kar, denk maar niet te veel aan Hoogvliet:Pmaak er wat van en tot snel weer!! incl. Mark.

    doeii(K)

  • 14 Augustus 2007 - 17:36

    Henrique:

    Brisbane, Australian Zoo......het lijkt gisteren! Geniet er van met z'n allen!!!!

  • 14 Augustus 2007 - 18:14

    Maaike:

    Hallo Wintertjes,
    Klinkt allemaal top! Ik had toch mee moeten gaan... hahaha!!!
    Heel veel plezier en tot mails maar weer!!

    Dikke kuzz,
    ook van tante Janny en ome Piet

  • 14 Augustus 2007 - 19:16

    Doortje:

    hallo allemaal!

    ziet er goed uit daar!! echt heel leuk!
    word wel een beetje jaloers op jullie zeg...:P
    nou veel plezier he!

    groetjes dorris

  • 16 Augustus 2007 - 04:14

    Onno En Wendy:

    Heeej sharky!!
    Hoe is het ermee? Ik had wel verwacht dat je odetje een beetje ging missen. Wij missen jullie ook wel hoor. Zo raar... Maar goed hier is alles verder helemaal leuk. Thailand is super al hebben we op dit moment eigenlijk nog niet zo veel meer als bangkok en een aantal eilandjes gezien. Maar goed de cultuur komt over een weekje wel weer. Reizen is hier wel een stukkie lastiger, als is het alleen maar omdat we met die backpack lopen in 40 graden zon en iedereen die je tegen komt je iets wil aansmeren, maar geloof me ook dat heeft zn charme. Nou sharky geniet van je tijd met je familie. En we spreken elkaar zeker weten weer als we in Nederland zijn.
    Dikke kus Onno en Wendy


  • 16 Augustus 2007 - 20:35

    Mama:

    Hallo,allemaaleven een berichtje uit Rijnsburg Donderdag feestdag vandaag benik met t greet naar de kermis geweest naar de braderie naarschilderijen tentoonstellingennaar het mastklimmen gekeken.het weer was aardigveel windmaar toch een zonnetje,dus dat viel nog nog niet tegen.Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gezellig mark om je familie weer tezien lekker eten met elkaarwat altijd al zo gezellig is bij jullie, ik ga even bij de lampion optocht kijkenzodaar ben ik weer gaat het net gieten vande regen jammer net het laatste stukjenu verder ge beurt hier weinig bijzonders Michelbelde g nog dat zehet super naar hun zin hadden niet te warm endat Carmen nietuit de zee wilde zodat iedereen schik in haar had,Jaap had weer een klant op bezoek dus die zal wel niet veel zien onsdagje uit was heel gezellig we hebben veel gezien zelfs van die grote cruisschepen ook nog een waar jannie en piet meegevarenhadden dus dat was wel leuk verder geen nieuws hier dus ga ik nu maar stoppendikke kus voor ieder een groetjes doei!!!!!!.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 40311

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: