het regenwoud ten top - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu het regenwoud ten top - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

het regenwoud ten top

Door: anja

Blijf op de hoogte en volg Mark

29 Augustus 2007 | Australië, Sydney

We zijn na drie en een halve week aangekomen op onze meest noordelijke bestemming; cape tribulation, daar waar het regenwoud tot het strand rijkt (en bij vloed dus voor een deel in zee staat) We hebben zelfs een schuwe kasouari gespot. Lijkt een beetje op de vorm van een struisvogel maar dan iets kleiner en sierlijker. Ik dacht hem even achterna te rennen voor een foto maar op een gegeven moment moest ik opletten dat hij mij niet achterna kwam. Toch niet zo schuw als in de boekjes staat :-).

Het weer is zoals het woord regenwoud al voorspeld wel wat onvoorspelbaar. We houden rekening met een regenhui en als die flink genoeg is moeten we hopen dat we nog weg kunnen hier, want dan bestaat de kans dat de weg overspoelt. Mark kon de laatste keer dat hij hier was ook niet meer weg na een nacht flink doorregenen. Duimen dus maar..... Jullie weten wat er aan de hand is als we dinsdag ons vliegtuig niet halen :-). Nee hoor mam ik maak maar een grapje, zo'n vaart zal het niet lopen.

Met weemoed zie ik het eind van de reis tegemoet. Ik kan er geen genoeg van krijgen ondanks het 'gedoe' van iedere dag tent opbreken en weer opzetten, veel auto rijden (we passeren met gemak de 3000 km) degene die me kennen weten dat ik eigenlijk nooit echt naar huis wil.Als het weer eenmaal zo is, is het ook wel weer goed.

dit zal dus ons laatste berichtje zijn hierna neemt mark de site weer over als hij weer in Sydney is beland en zijn kas aan het bijspekken is ( is geloof ik wel nodig :-))
Zie jullie over een paar dagen. Ben benieuwd naar hoe het met jullie allemaal gaat.
lieve groet Anja

  • 29 Augustus 2007 - 09:27

    Wil :

    He, Winters, lees net nieuw verhaal, kijk naar jullie uit. Je ben nog niet weg, je hebt nog een hele week! Geniet en tot ziens!! Liefs.

  • 01 September 2007 - 20:23

    Marja Ravensbergen:

    Ben heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Wat ziet het er prachtig uit allemaal! Nog een paar fijne dagen met elkaar en tot gauw ziens...

  • 02 September 2007 - 16:45

    Mam:

    last but not last nog even op de valreepnogeen laatste berichtjeaan jullie komt marjan jullie weer ophalen ikheb medelijden met Mark nu hij daar weer alleen achterblijft Mark ik had zo gehoopt dat je gelijk meezou komen, maar niet dus.doen jullie svpvoorzichtig bij het terug komen,hier is alles goed ,t word kouder ensomberdermaar niet getreurd jullie komen er weer aan,maak me dus niks meer uit,ik hoop dat jullie dit berichtje nog lezen.ishet niet zo kan Marhet in iedergeval lezen. dag lieve schatten tot ziens.woensdag enjij Mark tothet volgende stukje. doeiiiii.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 40311

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: