Mark in the Big City SYDNEY!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu Mark in the Big City SYDNEY!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Winter - WaarBenJij.nu

Mark in the Big City SYDNEY!!

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

11 September 2007 | Australië, Sydney

Hey mensjes..

Na 4 spectaculaire weken met de familie waarin ik heerlijk heb genoten van het verzorgd worden, klaverjassen, roddelen over gebeurtenissen thuis en vooral GEEN geld uitgeven, is het weer tijd om het in m'n eentje te rooien.

Na deze heerlijke vakantie, was het toch echt weer tijd om aan het werk te gaan en om weer alles op alles te zetten om onze fijne Nemo te verkopen. Morgen heb ik een afspraak met een 'potentiele koper' dus wie weet. Vandaag heb ik daarom de bus opgehaald in Lakemba bij Odette haar familie (wat een schatten van een mensen zijn dat!) en een heerlijk ritje gedaan in de bus. Krijg toch weer de kriebels als ik erin rij!! Al die herinneringen en kilometers die we samen hebben meegemaakt...

Maar goed toch fijn als tie opgesodemieterd is want dat betekend weer extra centjes en toch ook minder zorgen. Inmiddels ben ik aan het werk in het hostel voor gratis accomodatie, en heb ik ook 1 avond in een hele gave bar gewerkt. Dat was echt mijn allervetste werkdag, want naast cash-in-hand salaris gratis shotjes die in de fik stonden, mijn eerste drankserveerervaring en suuuuperaardige klanten plus collega's, leverde het me ook nog is 40 dollar aan tips op.. Alsof je betaald krijgt om op stap te gaan :D Anyway nog geen fulltime job dus maar ik ben op weg, want volgende week heb ik een afspraak om voor amnesty te gaan werken.. (to be continued..)

Al met al heb ik dus een behoorlijk drukke week achter de rug maar vind ik het hier wel heerlijk, het hostel is erg persoonlijk dus denk dat ik hier wel even blijf. Sowieso nog 3 weken want dan komt mijn lieve vriendinnetje Odette weer naar Sydney en das superfijn!!

Dat was het weer voor nu, tot snel

P.S. ik blijf proberen foto's up te loaden maar tot nu toe boek ik weinig vooruitgang....

  • 11 September 2007 - 08:46

    Paps:

    goed dat je weer je draai gevonden heb in je eentje.voor mij is het weer wennen om het gewone leven weer op te pakken.wordt nog stets s'nachts wakker von geluiden alsof ik op de camping zit(zoals het schuiven van de deuren van en busje ) en ik mis de geluiden van al die vogels in de ochtend.ik vond het en geweldige ervaring om met ons heel gezin 4 weken van jou backpackerleventje te proefen.het had voor mij nog wel even langer mogen duren.maar ja er moet weer gewerkt worden om centen de verdienen voor de volgende vakantie.
    ik wens je veel success bij het verkopen van de bus en hoop dat je nog veel van die leuke baantjes mag hebben.

    groetjes paps

  • 11 September 2007 - 13:41

    Anja:

    Je vind het hartstikke lekker om het in je eentje te rooien!! Dat geklaverjas komt je ook je neus uit :-) ... En wij vonden het ook heerlijk trouwens om door jou verzorgd te worden. Ik heb sinds vorige week geen spek en eieren meer gegeten.

    Niet verkeerd, hoor betaald krijgen om je in het uitgaansleven te storten. Die zou ik proberen vaker warm te maken.:-) Heb je nog een poging gedaan die Italiaan te pakken te krijgen? (van die meneer in Rockhampton?)en de politie/ambassade?
    eigenlijk hoef ik dat allemaal niet te weten.... je zoekt het maar lekker uit allemaal, het gaat super goed met jou
    en je redt het allemaal best alleen. Wel blij voor je dat over een paar weken weer wat gezelschap, morele support en ondersteuning kan krijgen in de vorm van Odette.:-).

    Knuffel vanuit een koud kikkerland, mam

  • 11 September 2007 - 14:42

    Rik:

    jongen jonge, je leven lijkt mij op het moment 1 groot avontuur.. indiana winter zogezegd! helemaal goud om weer en verhaal te lezen.. take care en enjoy

  • 11 September 2007 - 19:15

    Freek:

    Hey Markie!

    Echt ongelofelijk wat jij daar allemaal meemaakt! Het is gewoon om strontjaloers van te worden! Hier in NL gaat het leventje weer verder. De zomervakantie zit er helemaal op (het weer was weer eens matig). Nu zijn alle P&A-ers druk aan de stage. Ikzelf loop stage bij de Fortis, Philip bij de Shell, Kirsten bij de Nationale Nederlanden en Michiel bij een een grote geneesmiddelenfabrikant in Zoetermeer. Al met al erg leuk dus. Na jou zijn we nu ook de andere Mark kwijt. Hij heeft afgelopen week besloten te stoppen met de studie. (zo, ben je weer ff up to date).

    Geniet er nog maar ff goed van! Ik heb voorlopig niet het idee dat je snel zal terugkeren, of heb ik dat mis? :P

    We houden contact!!

    Ciao!
    Freek

  • 12 September 2007 - 05:09

    Wendy:

    Heej sharky! Klinkt zeker iets voor jou dat werk in een bar met drankjes in de fik! Jammer dat het maar voor 1 avondje was, maar ja je weet het nooit er is een begin. Wij zitten nu nog in Laos, maar vanavond vliegen we naar Vietnam. Jaja luxe hoor om te vliegen, maar een bus zagen we echt niet zitten aangezien de weg hier meestal uit een grote modderpoel inclusief metersdiepen kuilen bestaat. En daar dan 20 uur inzitten, bedankt... Laos is trouwens echt een super land, maar heel azie vinden we tot nu toe echt super. We hebben trouwens besloten dat we 2 november naar huis gaan, op een vrijdag. Heb jij al enig idee?? Want dan moeten we thuis natuurlijk weer ff snel bijkletsen. Doe odetje de groetjes en ik ben ook heel benieuwd naar haar verhalen van Nieuw Zeeland.. Met name naar het mannelijke gezelschap ;)
    Nou geniet er nog eventjes van en tot snel!

    Dikke kus Wendy

  • 13 September 2007 - 11:48

    Haai Markie:

    klinkt fijn allemaal:D hoe is het met je morgelijke amnesty job? enne met je bus?ik ben weer gewend hoor thuis;) ben aan me studie begonnen ik moet heel veel inhalen maar het is echt super leuk echt heel intressant ook een leuke klas enzo dus dat is echt fijn:) eco is alleen echt kut daar krijg je echt onmogelijke opdrachten (90 bladzijdes van een superingewikkeld boek op 1 kantje samenvatten, handgeschreven op wit papier zonder lijntjes en meer dan 2 spelfouten is alles overnieuw :S) maar dat vak heb ik maar 8 weken dus ik hoop dat het overleef maar filosofie en sociologie zijn echt heerlijk daar zit ik echt van te genieten en ik heb lekker elke maandag en vrijdag vrij al denk ik dat daar niet veel vrije tijd van over zou blijven aangezien ik allemaal onderzoekjes en briefjes en opdrachten en opstellen en samenvattingen en nog veel meer moet maken:) maar ik ga niet zielig doen maar ik ga aan de slag en als ik alles in heb gehaald valt het straks wel eer mee :P nou doehoeiiii xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 13 September 2007 - 11:49

    Karlyn :

    oow als je het nog niet begrepen had dat berichtjes is dus van mij ;)

  • 14 September 2007 - 13:22

    Flip:

    Ouwe dibbes!

    Hoe is het? Ik zie dat jij het nog steeds naar je zin hebt hè? Beter! Ik zie ook dat Freek je al een update heeft gegeven hoe het ons allemaal vergaat hier in 't kouwe kut NL... Scheelt mij weer een hoop getyp! Hehe! Hier is dus alles prima, ik vermaak me wel bij Shell. Ik krijg helaas geen korting bij de pomp!

    Check je later,

    Flip

  • 18 September 2007 - 09:21

    Maartje:

    Even een raar bericht want je kent me helemaal niet maar ik ben een vriendin van Odette. Ik probeerde haar te bellen van de week maar dus geen gehoor en dat lijkt ook te kloppen als ik berichtjes lees op haar site van anderen. Weet jij toevallig wanneer ik haar weer kan bereiken op haar tel??

    Hartstikke bedankt en veel plezier daar nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Final countdown

31 December 2007

Sunny Sydney

06 December 2007

Dag sinterklaasje..

03 December 2007

Sunny Sydney

12 Oktober 2007

Het leven op de Cross
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 40311

Voorgaande reizen:

22 Januari 2007 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: